hihi Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hihi 
Wat een knappe kinderen hebben we toch

Wilde gisteren een borstbeschermer kopen en mijn Negro past ze niet zelfs de XL is te klein. 

Heb gister ook nog een nieuw halster gekocht, vind het echt heel chique staan 

is niet nieuw 

Veloz schreef:Wat een overeenkomsten met mijn Negro topper! Die van mij kent ook maar 1 baas. Laat verder ook niet jan en alleman op z’n rug, je moet ook echt wel een beetje kunnen rijden, hij probeert diegene ook gigantisch uit. Er rijd momenteel iemand op mijn mannetje die zeker kan rijden en zij is ook één van de weinige die hij op z’n rug pikt buiten mij om en waarbij hij ook wil werken. Hij is ook zeker niet makkelijk met rijden.. Maar als je er doorheen kan prikken kan meneer toch lopen!! Persoonlijk hou ik overigens ook niet van paarden die té braaf zijn, beetje gekkigheid moet kunnen… Overigens is die van mij ook pas 4 jaar oud, dus ook het jonge speelt natuurlijk mee. Hij heeft verder ook zeker zijn voorkeuren in de omgang. Hij laat duidelijk merken wat hij van iemand vind, als ik er maar bij ben is er niets aan de hand, maar zodra iemand anders met hem iets moet doen maakt ie er soms een potje van (wat ik dan hoor he..) Ik kan overigens alles met hem doen. Hij is ontzettend lief tegenover mij, betrouwbaar, knuffelig en volgt me overal. Ben ontzettend blij met hem en had me geen ander paard durven wensen. Zo te zien is dat bij jullie ook het geval… Voor foto’s zie mijn profiel.
Groetjes, Iris
Staat erg mooi en je halster is mega sjiek!
.
. Hij heeft zowel dat sterke achterbeengebruik als het cooperatieve karakter waar ik het over had. Het is jammer dat hij zelf niet meer in de sport uitkomt, maar de resultaten van zijn nakomelingen spreken voor zich. Steeds meer mensen uit de sport vragen naar jonge Negro's
patjelisa schreef:Ik had zaterdag wedstrijd en had 201 en 180 punten dus ik mag M1 starten met mij super paardje!
In nog geen vier maanden van de B naar de M1 ben trots op mij vrouwtje.

Maar toch duidelijke Negro-ogen.

Anjatjeuh schreef:Die eerste foto is echt wel grappig! Je ziet ook wel dat Timber heel veel van dr moeder meeheeft als je ze zo naast elkaar ziet staan.Maar toch duidelijke Negro-ogen.
patjelisa schreef:wat heeft jou andere paard een aparte bles mooi zeg!!
Maar was idd een heel speciaal beestje, had het sabino gen dat zoveel wit geeft, ze had dus ook 3 hoge witte benen en op het andere been een witte knie en een witte vlek op dr buik.

patjelisa schreef:apart hoor, echt leuk beestje, waarom terug verkocht dan? ging het niet? of kon Teigetje niet zonder de mooie aftekeningen?