Nakomelingen OO Seven of 007 gezocht!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

blacklight

Re: Nakomelingen OO Seven of 007 gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:32

Super verle dat het nu zo goed gaat!
met Blacklight moet ik helaas nog even wachten

Mondesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:02

DendroFleur schreef:
Mijn vriendin heeft een OO seven te koop staan uit de stam van Tina D (moeder van Samber). Gevoelig paard om te rijden maar verder wel heel braaf.

ik heb een bont jaarling van oo7 en vader van de merrie is samber=> A la Bachata. Echt zo een heerlijk paard doet alles voor je en is niet schrikkerig. Ze is wel nog heel klein hoop dat het een beetje goed komt maar ze heeft gelukkig ook geen last van luchtzuigen. Het ging een tijdje neit goed met haar want ze had een cyste in dr keel zitteh maar gelukkig is het nu weer goed met haar. ik zal later nog wel een fotow proberen te plaatsen want lukt me nu niet.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 23:20

Mondesire schreef:
DendroFleur schreef:
Mijn vriendin heeft een OO seven te koop staan uit de stam van Tina D (moeder van Samber). Gevoelig paard om te rijden maar verder wel heel braaf.

ik heb een bont jaarling van oo7 en vader van de merrie is samber=> A la Bachata. Echt zo een heerlijk paard doet alles voor je en is niet schrikkerig. Ze is wel nog heel klein hoop dat het een beetje goed komt maar ze heeft gelukkig ook geen last van luchtzuigen. Het ging een tijdje neit goed met haar want ze had een cyste in dr keel zitteh maar gelukkig is het nu weer goed met haar. ik zal later nog wel een fotow proberen te plaatsen want lukt me nu niet.

Het paard is verkocht ik dacht naar Haarlem.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 08:34

Mondesire; ik ben wel heel erg benieuwd naar jou bonte 007!! Plaats inderdaad maar een foto! pm me anders maar als je daar niet uit komt.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:49

Javayo schreef:
Mondesire; ik ben wel heel erg benieuwd naar jou bonte 007!! Plaats inderdaad maar een foto! pm me anders maar als je daar niet uit komt.

Ik ben inderdaad ook heel erg benieuwd naar je bonte 007! Haha!

sheilarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-06 23:09

zwarteroosje schreef:
Een merrie Appaloosa veulen geboren in 2005 op Axioma's

Afbeelding

Afbeelding

Haai Magda,

Je hebt Carina erop gezet! Ik hoop dat je misschien op bokt nog achter haar nieuwe adres kunt komen!