Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DendroFleur schreef:Mijn vriendin heeft een OO seven te koop staan uit de stam van Tina D (moeder van Samber). Gevoelig paard om te rijden maar verder wel heel braaf.
Mondesire schreef:DendroFleur schreef:Mijn vriendin heeft een OO seven te koop staan uit de stam van Tina D (moeder van Samber). Gevoelig paard om te rijden maar verder wel heel braaf.
ik heb een bont jaarling van oo7 en vader van de merrie is samber=> A la Bachata. Echt zo een heerlijk paard doet alles voor je en is niet schrikkerig. Ze is wel nog heel klein hoop dat het een beetje goed komt maar ze heeft gelukkig ook geen last van luchtzuigen. Het ging een tijdje neit goed met haar want ze had een cyste in dr keel zitteh maar gelukkig is het nu weer goed met haar. ik zal later nog wel een fotow proberen te plaatsen want lukt me nu niet.
Javayo schreef:Mondesire; ik ben wel heel erg benieuwd naar jou bonte 007!! Plaats inderdaad maar een foto! pm me anders maar als je daar niet uit komt.
zwarteroosje schreef:Een merrie Appaloosa veulen geboren in 2005 op Axioma's