Ed King Hill?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elmond

Re: Ed King Hill?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 18:36

Hey Jacimatho, ook een mooi paardje hoor...maar ik herken hier dan weer minder in van EKH, maar goed...evengoed een mooierd dus;)

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 18:41

Grappig, vind zelf juist erg veel overeenkomen.... Haha!
Maar je hebt daar ook wel weer gelijk in, moeders is een arabier, dus ze komt wellicht iets fijngebouwder uit de bus.
Veelal tonen de nakomelingen grof terwijl EKH zelf niet bijzonder plomp was.
Volgend jaar mag ze naar de keuring, ben erg benieuwd wat men van haar zullen vinden.
Het springvermogen heeft ze in ieder geval al wel....

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:21

hej cin, wat ziet rashida er mooi uit zeg! echt opgeknapt na de winter, heb haar natuurlijk alleen maar in wintervacht gezien. gaaf hoor, ga je naar de nrps of kwpn keuring? ik naar nrps dus dan kom ik je daar weer tegen, kan je me cotroleren of ze er wel goed uitziet haha.ze doet het nu super!! heeft het erg naar haar zit.

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:42

Wij gaan naar de NRPS keuring, maar dat wordt pas 2007 ....

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 15:31

ja ik ook! lijkt me nu ook niet zo verstandig met zn super overbouwd lijf! ze voelt zich echt wel een beetje slungelig.maar dat komt volgend jaar helemaal goed.

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:05

Mijn EKH Is donker Bruin met 2 witte achter sokken. Haha! verder niks wit. En super lief en wil graag voor je werken!! Weet niet hoe ik foto's erop moet zetten dus sorry Verdrietig

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:30

In mijn profiel zie je ook een EDK genaamd scarlet. Ze is af en toe ene vreemd paard....Echt een schat in de omgang en een echte lieverd alleen wat lomp soms...Alleen met rijden heb ik weleens even een hartig woordje met er te spreken maar het is wel uitdagend ze lijkt met haar karakter veel op haar vaders kant denk ik...Maar ik heb veel plezier met er hoor!

Texas1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:30

Uh ik bedoel een EKH Haha!

funkyspunk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 23:34

Wij hebben ook een ed king hill gefokt uit onze bonte merrie. Hij is dan ook bont Lachen. Er staan foto's van hem en zijn moeder in mijn profiel. Het is allesbehalve een makkelijk paard. In dat opzicht lijkt hij echt op zijn vader. Hij is erg schrikachtig( zijn manier om onder het werk uit te komen). Wel is hij erg intelligent, hij pakt dingen hij snel op. En ook tijdens de travers, waar hij door zijn bouw veel problemen mee heeft, doet hij wel erg zijn best. Je moet hem alleen wel heel zwart wit rijden. Want geef hem en vinger en hij neemt je hele hand!!! Verder is hij heel aanhankelijk, het is een echte prater. (constant hinniken).

funkyspunk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 00:06

Afbeelding

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 08:09

Hey, ik heb eens gepost in dit topic dat ik de foto's zou plaatsen, maar dat heb ik nog steeds niet gedaan. In mijn profiel staan plaatjes en in mijn onderschrift staat een topic genoemd met alleen maar mijn EKH. Even wat hier neerzetten dan! Ik vind dit een heel leuk topic, want je herkent toch dingen waar anderen ook mee te maken hebben. Ook als je de opmerkingen van het rijden hoort Haha!

Afbeelding

Afbeelding

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 15:58

hej! ik moet zeggen dat ik er ook weer een hoop van leer hoe jullie paarden zijn, kan ik me alvast voorberijden hoe de mijne word.haha.Maar merk wel dat ze niet het karakter van ekh heeft. Gelukkig, dr streken moeten nog uitwijzen.

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 16:01

Ja nou en of je je kunt voorbereiden op deze manier, maar je merkt het vanzelf wel toch? Gewoon kijken hoe die is en daarop een manier zien te verzinnen/vinden hoe je er het beste mee om kan gaan!

jorik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 11:02

je idd. kan er alleen maar om lachen.moet zeggen dat ik van jou Elmond een erg leuk paardje vind! lekkere billen.

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 15:40

Thnx voor je compliment Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 12:03

Jullie zouden jullie EKH`s eens moeten doormailen naar de Nieuwe Heuvel, waar EKH ter dekking stond. Weet zeker dat men dat super leuk vind!

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:31

Denk je echt dat ze dat leuk vinden? Ik weet niet of het mij veel uit zou maken, alhoewel...ergens ook juist wel! Misschien toch maar eens doen dan!
Is dit dan trouwens hun site, weet je dat toevallig???

http://www.denieuweheuvel.com

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:38

Ik weet het echt heel zeker, heb het wel op de mail staan en jan folmer heeft mijn merrie geinsemineerd en die vertelde dat als ik meer nakomelingen van Ed King Hill kende hij het altijd leuk vond om daar foto`s + informatie van te ontvangen. Anders zou ik het niet zeggen Knipoog

Dat is inderdaad hun internet adres (Check die mooie Haico, daarvan is mijn merrie drachtig!) en hun mail adres is info@nieuweheuvel.nl geloof ik...en anders dnheuvel@xs4all.nl dan mail je Frans of Toep (binnenpretje) Haha!

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:42

Ohw naja, ff een mailtje aan wagen dan maar...lekker weer iemand blij maken met me knollebol Tong uitsteken Haico is een supermooierd, daar moet vast een mooi veulen afkomen Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 21:34

ik hoop het Haha! kan ik mijn bonten collectie uitbreiden Haha!

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:05

Oke dan, ik heb mijn mailtje verstuurd...nu de rest nog Tong uitsteken Nu maar even een antwoord afwachten he Knipoog

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:45

ben benieuwd Haha!

Joisee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 23:56

Wij hadden onze merrie graag laten dekken door EKH. Helaas overleed hij en hebben voor een andere moeten kiezen.

xjessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 10:38

was er geen diepvriessperma dan nog van EKH??

Elmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:12

Hey luitjes, ze vinden het naar eigen zeggen idd altijd heel leuk om informatie te krijgen van afstammelingen van hun hengsten! Ik heb ze ook gemaild nu en dat vonden ze best leuk...ze vonden hem een plaatje Tong uitsteken Haha!