Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:Babootje schreef:Gefeliciteerd! Echte Ferguson aftekening (zo heb ik begrepen).
Ik had op de één of andere manier ook gedacht dat het een vosbles zou worden bij ons![]()
Maar met een bruine hengst ook meer dan tevreden
[ [url=m/chO0sM.jpg]Afbeelding[/url] ]
melissa_93 schreef:Gefeliciteerd Janne!
Gruis wat een stoere! Inderdaad grappig zoveel verschillende kleuren!
Die van mij is zwart met 1 wit sokje, heb volgens mij nog niet meer zwarte gezien
Miriam die is ook knap! Wel enorm groot zeg met nu al 1.76!
Knert die van mij is wel echt een laatbloeier, is nu afgelopen week 5 geworden maar is nog steeds flink aan het groeien. Begint nu langzaam aan wel wat meer paard te worden
De foto's zijn een beetje klein, maar blij met de vooruitgang die ze laat zien![]()
[ [url=m/1SyeVU.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/on76ek.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S1i7vs.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4sURMy.png]Afbeelding[/url] ]
ter vergelijking, dit was in september:
[ [url=m/RsFMmn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze is ook totaal niet bang, afgelopen weekend kennis gemaakt met standbeeld koe. Mevrouw vond het maar wat intressant![]()
[ [url=m/NRCwCo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knert schreef:Oei wat zie ik toch prachtige foto’s voorbij komen. Klopt het dat ze al snel compleet zijn op 3 jaar? Lijkt zo op deze foto’s.
Gruis schreef:KahluaB schreef:Beetje late reactie @ Gruis;hij is kalm en mak ,is hij dat ook ohz ,of is hij dan wat meer "actief"?
Neee hij heeft zeker wel looplust, hij is niet lui. Maar ook niet nerveus / schrikkerig.
@StalDiefdijk; wat een pop![]()
! Echt heel snoezig!
Babootje schreef:KahluaB schreef:Thanks allen !![]()
Ze hebben idd echt dezelfde uitstraling !
En nu maar hopen dat ze de kleur van hun vader krijgen !
Ik denk dat die kans heel groot is. Hij wordt steeds donkerder. Ik wilde veulenfoto's laten maken maar hij is niet op zn mooist zo![]()
![]()
[ [url=m/xCvIQH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sEHajF.jpg]Afbeelding[/url] ]