Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:Komt Goldstar helemaal niet meer ter dekking nee? Jammer zeg! Dan moet er zeker een hengst van hem ggk worden als voortzetter van zijn lijn.
Mijn 2 jarige goldstar:
[ Afbeelding ]
absque_dubio schreef:Chico is al een hele kerel vergeleken met mijn popppetje. Hoe groot is hij nu?
Britt1 schreef:Dank je wel voor je reactie Laila pro! Ik ben helemaal niet bekend met die lijn, dus ben sowieso benieuwd naar wat dan fijn is aan die karakters en wat ervaringen zijn. Dus mocht je meer willen vertellen, graag!
Britt1 schreef:Bedankt voor je reactie Sharoon! Ben al haast op foto en beschrijving verliefd geraakt op een ruintje van Goldstar maar ga hem volgende week pas ontmoeten. Ben heel erg benieuwd!
absque_dubio schreef:Oh die uit die fries. Die hadden volgens mij eerder dit jaar ook een hengst te koop, dacht een smokey?
In ieder geval echt een plaatje van een pony! Daar ga je vast heel veel plezier van hebben!
absque_dubio schreef:Britt1 hoe gaat het inmiddels met je kanjer?
Mijn 2 jarige Goldstar weer opgezocht:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
absque_dubio schreef:Ze valt vies tegen kwa maat, voor mij dan.![]()
Ik had een mooie grote E pony gehoopt, maar dit gaat een mooie grote D pony worden. Misschien nog wat pokon over de wei gooien..