Ga anti groeihormoon bestellen.
Ze zijn beide nog erg aanhankelijk en lief. Even acclimatiseren en dan maar eens de manen netter maken. Maandag project hoefsmid.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lees hier goeie verhalen over +1.70, dat wil ik zelf ook graag gezien mijn lengte (bijna 1,80). Ze schijnt nu 1.60 te zijn en is 2 jaar en 3 maanden. Kon haar niet laten staan (op slag verliefd) dus qua lengte krijgt ze t voordeel van de twijfel
ze lijkt totaal niet op de rest hier, bruin (vrij licht) met veel wit (volledige bles en 4 witte benen).
eerst maar eens zien dat de rit in de trailer van een dikke 2 uur goed gaat
kan ik misschien toch nog hopen op iig 1.68? 

Ze is helaas daardoor ook niet naar de keuring geweest. Wel balen voor de moeder maar oké! Ik hoop dat de andere volgend jaar wel gaat. Maar aangezien die ook verkocht is heb ik dat allemaal zelf niet meer in handen 
Staan(Of stonden) ook echt een paar leuke te koop! 
SafierZ schreef:Hoi, wij hebben sinds vrijdag ook een Fairytale x Negro op stal staan. Een 3 jarige merrie. Ik heb haar gekocht voor mijn dochter van 17 jaar, die de overgang naar de paarden gaat maken. Ze heeft een heel fijn karakter. Zoals de andere Fairytale's die ik hier tegen kom. Ze is een beauty en kan leuk bewegen. We zijn erg blij met haar.
[ [url=m/FHoAtw.jpg]Afbeelding[/url] ]