Op de eerste foto lijkt ze niet groter dan dr moeder, toch? Een jaarling van 1.65+ is wel érg groot
Ze lijkt nu wat minder op Jive dan de vorige foto's, toch beetje ander koppie en andere rug. Maar ze ziet er prachtig uit! En dat direct op je af rennen herken ik 100%
Kyara tikt nu de 1.60 aan denk ik. Ze word al aangezien voor 2 jarige door meerdere kenners. Ik wou dus een kleintje grrrr
Rindin
Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-16 17:29
mirjamalvaro schreef:
Kyara tikt nu de 1.60 aan denk ik. Ze word al aangezien voor 2 jarige door meerdere kenners. Ik wou dus een kleintje grrrr
Oo, dacht dat je bedoelde dat ze qua maat tussen mams en Zor in zat dacht al! Jive was op die leeftijd ook ongeveer zo groot, dus volgende jaar zal Kyara wel ongeveer zo zijn al Jive nu lekker groot, ik ben daar wel heel blij mee omdat ik zelf 1.80 ben
Wat heeft paps het goed gedaan op het WK, hè? Wat een geweldig mooi paard wordt het! Ben benieuwd of hij het nu ook drukker gaat krijgen met de dekkingen!
Hoe gaat het met de FS'jes? Zijn er nog nieuwe Five Star veulens geboren dit jaar? Hier gaat het super, inmiddels 2 jaar en 2 maanden oud. Heb besloten dat ik volgend jaar grondwerk met hem ga doen en pas het jaar erna erop.
Laatst bijgewerkt door Rindin op 27-09-16 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Die van mij is gisteren vast komen te zitten tussen plank en stenen. DA bij geweest en zalf en antibiotica gehad. Nu hopen op goed herstel. Ze laat zich trouwens ondanks de pijn goed behandelen dus dat is wel weer super.