Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus Franco's opa staat bij de van Baalen's op stal, echt super vet! En dat niet alleen, ik las dat BMC Relevant met zijn vorige berijdster, Lisa Wilcox, begedaan heeft aan de Olympische Spelen in Athene!!!
Ik was zo blij verrast; ik wist wel dat Franco ook een mooie moederlijn had met hengsten als Rubinstein I, Goldlowe, A Jungle Prince en Argentinus, maar dat zijn opa BMC Relevant ook zoveel in zijn mars had, was een totale verrassing. Echt mega vet! Dus mijn paard heet dus officieel: Frankenstein KK "Franco" (v. Glock's Voice x BMC Relevant). Dat klinkt mega chique!!!
Haha, sorry voor het enthousiasme, maar dat moest ik even delen
.
Foto's zijn gemaakt door Salina Steenmeijer van Equinestars.com!

RivellaLight schreef:Jaaa weer mooie foto's! Volgens mij is Franco net zo'n ontzettende kroelerd als Evitha![]()
En wat een leuke ontdekkingen over de moederlijn!
Dankjewel
)
:

:

:

Wel zijn we met het rijden op een groot punt gestuit. Hij is linksom gebogen en we zijn ontzettend veel bezig met rechtrichten. Echter, rechtsom vindt hij zo ontzettend moeilijk, dat hij werkelijk alles doet om er onderuit te komen. Nu heeft hij weer wat nieuws: kop in de lucht, rug wegdrukken en op de pas wel enkele galoppas maken. Resultaat: vrouwtje en paard allebei in flinke onbalans en ik kan bijna geen normale pas draven op die hand. Hij wilt zoveel en maakt het zichzelf zo moeilijk... Jammer dat je dit niet tegen ze kan zeggen, hè?
(zucht). Ook kunnen we daardoor niet normaal aangalopperen op die kant, hij zit altijd verkeerd.
. Haha! Maar hij maakt het zichzelf soms zo moeilijk. Echt lastig.