Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twinklebel schreef:Grrrr, ik ga echt een andere hobby zoeken......Esmee heeft net getracht uit stilstand over het hek van de longeerbak te springen, en zoals jullie wel kunnen raden was dat niet zo'n succes....ze landde er midden in, trok alles kapot (van dat brede rubberband en schrikdraad), nam nog even een kruiwagen mee en rende vervolgens de bouw in met alle heipalen en dure apparatuur. Liet zich gelukkig wel pakken toen, heeft een paar flinke schaafwonden en loopt rechtsachter niet helemaal rad, heeft ook een kras over de pees lopen daar, maar heel oppervlakkige, dus hopelijk geen pees beschadigd. Heb haar flink afgespoten en maar weer terug de wei op gedaan, van in de box staan wordt ze denk ik alleen maar stijf. Ben me een halve hartverzakking geschrokken, vanavond nog maar even kijken hoe het met haar is....
Irma77 schreef:Dit is toch wel een goed voorbeeld van socialiteit! Hij gaat er met zijn 1.80 gewoon bij liggen, zodat de kleine er goed bij kan![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Irma77 schreef:Wat fijn Twinklebel dat het beter gaat, hopelijk is ze snel weer helemaal de oude!
Oh jee Tassie, je bent toch wel blijven zitten?
Ik weet het niet zeker maar kwam eens op een buitenlands forum terecht en daar werd gezegd dat hij in Engeland zou staan? Stom dat ik t niet gevraagd heb toen ik In Duitsland was...
s0173957 schreef:Da's al lang geleden... hij was als jong paard van Sarah en John Pidgley, maar die hebben op een bepaald moment al hun paarden verkocht (heel veel heel goeie). PSI heeft toen Daddy Cool aangekocht maar niet op de veiling gebracht maar privé verkocht.
Hij staat voor zover ik weet nog altijd bij Werth, waar hij getraind wordt door Mathias Bouten.