Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar nog wel van de mensen waar ik Soraya gekocht heb en voorlopig gaat'ie de verkoop nog niet in en mag ik hem rijden. 

Benta schreef:Iemand enig idee wanneer Don Ruto te zien is in een wedstrijdring?? Ik wil hem wel eens zien lopen!

. Uiteindelijk weer doorverwezen naar een kliniek en daar is wederom naar zijn gebit gekeken, kiezen iets ronder geslepen maar dat kon niet de oorzaak zijn van het niet eten van de brokken.. Uiteindelijk een maagonderzoek laten doen en daar kwam uit dat hij oude littekens heeft van maagzweren en een chronisch geirriteerde maagwand heeft. Gelukkig geen actieve maagzweren. Hij krijgt elke dag maagcompositium en eet weer vanouds (lees: met voernijd!) Hij is nu volop in de fysio, afgelopen 4 maand alleen maar gelongeerd en sinds 2 weken laat ik hem door een prof rijden. Zij pakt hem weer op en gaat hem een goede basis geven waar wij straks weer onder begeleiding van haar weer verder kunnen gaan. Sinds een paar dagen een nieuw zadel aangeschaft, aangezien meneer zo ontzettend gegroeid is qua bespiering en vetjes
Hij heeft weer zin in het werk en zijn gedrag is aanzienlijk verbeterd
Ik ben helemaal trots en hoop zelf in de nabije toekomst weer met hem te kunnen gaan rijden, want dat mis ik best!

) haha.
) Proeven zijn idem aan Z1 en daar rij ik ook altijd in de prijsjes. Mag meedoen aan het kampioenschap eind oktober dus die 'missie' is ook geslaagd.