Donja schreef:Je kan vaak beter een kleiner en wat breder paard hebben, dan een groot smal paard. Daar komen je benen eerder onderuit waardoor het net lijkt of de combi niet past, terwijl je op een kleiner, breder paard dan ineens wel past...
Hou zelf ook wel meer van bredere paarden, rijd nog steeds op mijn pony van 1.48 en dan past nog prima hoor, denk als hij echt smal was geweest dat het er dan niet uit ziet haha
Naja oke niet bij iedereen dan...
1 3jarige, bijna 4 en een twenter. Super karakters. De 3 jarige stapte ik op en reed er mee weg nooit geen hulp bij gehoeven. Inmiddels maakt ze een fijn sprongetje! Heel goed zelfs, ze heeft erg veel balans waardoor ze het allemaal heel makkelijk oppakt en vooral een hele makkelijke galop. In januari gaan we starten. De 2 jarige hoop ik volgend jaar te beleren. Ook heel braaf en super simpele galop. Maar wel iets ruimer in beweging. 3 jarige is iets kort in beweging.

Applin, Heb je die zwarte ook nog gezien als veulen? Ze hebben inderdaad beide niet echt stippen, De vos een klein beetje door gekleurt op zn kont 
...
Dat was niet leuk want ze stak even de weg over.. Uiteindelijk weer te pakken gekregen en een enorme omheining gecreeerd en ook daar presteerde ze het om uit te komen (we weten niet hoe). Maar nu is het goed en blijft ze staan.