Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet nu, hij staat ook niet naast de deur. Waarschijnlijk ga ik hem aan het eind van het seizoen naar huis halen en volgend jaar licht beleren daarna kijken of ik hem nog een zomer kan inscharen. Allereerst krijgt hij een ritje kliniek alwaar hij gecastreerd wordt en gekeurd en dan mag hij de winter thuis verblijven en dan zien we verder, hij is uiteindelijk voor de verkoop.
Die van mij is na 1 of 2 veulens uiteindelijk ook voor de verkoop. Maar ik heb er net zo'n klik mee als met haar moeder en 7 jarige zus, die hier ook nog in het land lopen. Al was haar zus ook eigenlijk voor de verkoop dus kon ook zomaar een blijvertje worden
Die van mij is helaas geen merrie, dus alleen interessant voor de sport en aangezien ik niet zo fanatiek meer ben is de keuze snel gemaakt. Neemt niet weg dat ik hem wel een goede start mee wil geven want ik heb wel de hoop de merrie waar hij uit komt prestatie te krijgen. Waarschijnlijk heb ik zijn resultaten niet meer nodig maar je weet maar nooit.
Ik ben juist heel blij dat de mijne een hengstje is. Ik heb hem voor de sport en mijn merrie kan nogal lastig zijn. Kan niet wachten om lekker met een ongecompliceerde ruin aan de slag te gaan. Vooralsnog is hij helemaal naar mijn zin, dus ben er erg wijs mee. Hij is nu 1 jaar en 3 maanden. Hij mag nog lekker groot worden in de opfok voorlopig.
Dat hoeft toch niet [***]? Er zit mooi lengte in. Wel een hoge schoft maar dit heeft Eldorado zelf ook. En Merel_Claire er zitten een paard flinke benen onder, dat belooft wat.
Die van mij was ook redelijk aan de maat maar miste nog wat lengte, ik hoop dat hij dat nog wat krijgt, ik wacht even de zomer af.
Voor de schoft heb ik Eldorado mede genomen. Haar moeder en zus hebben geen tot nauwelijks schoft ik zal je vertellen daar is geen zadel pas op te maken alles schuift. Maat en formaat waren ook redenen (moeder 1.63) en ook dat is gelukt. Ze is iets klassiek maar ik wil wel graag naar de rijpaardkeuring volgend jaar