Wie heeft er nog meer een nakomeling van Winningmood?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 15:08

Ze is nog geen 3 jaar en al 1.70 mtr... := :wow: Haar karakter is erg... nuchter. Ze verblikt of verbloost bijna nergens van, heel apart. Heb haar gister voor het eerst in de longeercirkel gehad en ze lijkt best leuk te lopen. Ze laat zich alleen niet gekmaken dus mijn longeerzweep maakt weinig indruk zeg maar. Goeie voor de politie 8-) Verder is ze heel lief en knuffelig en ze heeft een mooi model.

Wat ga ik met haar doen... longeren, zadelmak maken en verkopen. Even in het kort.

Anoniem

Re: Wie heeft er nog meer een nakomeling van Winningmood?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:35

Fijn dat ze thuis is, veel plezier. Haar karakter klinkt alsof ze lijkt op die van mij.

judith1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 14:21

Hoi Meiden hoe gaat het met jullie Winningmood-afstammelingen?
Hier is alles goed, heb Empire afgelopen aug uit de opfok gehaald het was een drama daar, ze waren sterk vermagerd en hadden weinig glans op hun vacht. Hij staat nu sinds 2 maanden in een goede groene wei met een hengstveulen van dit jaar en het gaat prima! Het is een hele knaap aan het worden hoor met zijn anderhalf jaar nu maar wel super lief en heel aanhankelijk.
Ben benieuwd hoe het met jullie paardjes gaat.
Gr.Judith

judith1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-10 14:36

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:01

Hij is leuk hoor Judith! En zo te zien heeft hij dezelfde oogopslag als mijn merrie. Die overigens goed gaat, longeren gaat nu heel erg goed en ze kan goed bewegen. Binnenkort gaat ze zadelmak en dan zien we verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:07

Hij heeft ook dezelfde oogopslag als 'mijn' Winningmoodje, die van het voorjaar verkocht is en het nu heel goed doet bij haar nieuwe baasjes :)

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 22:33

En ik word steeds blijer! Vooralsnog.

Mijn meissie heeft een zadel en hoofdstel ontmoet en is ermee gelongeerd... zelfs met losse beugels... het doet haar echt helemaal niets... bizar! Ze loopt trouwens erg goed, mooi ruim en lekker voorwaarts. Ze is inmiddels ook weer aan het aankomen (ze was vrij bloot) en dat doet haar model zeer goed.
Ben een tevreden mens! Binnenkort gaat er iemand op en dan maar zien of ze nog steeds zo braaf is...!

Ik hou jullie op de hoogte! Verder alles goed met jullie Winningmoodjes?

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 10:50

Oehhh... de mijne is op het moment OERLELIJK! haha! Ik hoop dat ze nog een beetje opdroogt want in model kan ze nu absoluut niet overtuigen. Lopen kan ze wel, dat heeft ze altijd gekund, maar een mooi paard is het niet..
haha!

Braaf is ze ook nog niet echt, ze staat net op stal dus mag ook niet zo heel veel klagen. Volgende week of de week erna worden ze gerontgend. (mijn andere tweejarige ook) Spannend!

judith1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-10 21:34

Hebben jullie geen foto's dames? ;)

Die van mij komt volgend weekend of weekend erop naar huis kunnen we hem weer een beetje opvoeden wil hem graag hengst laten, hij lijkt zoveel op paps :D .

Verder heeft hij nu 2 keer een schimmelinfectie aan de neus gehad, we dachten eerst aan verbranding door de zon maar toen hij het tussen zijn voorbenen ook kreeg wisten we genoeg. Het is nu goed ingedroogd en we hebben er verder niet veel aangedaan.
Kuilen graven dat doet hij nu graag! Is dat niet een reactie op mineralen-tekort?

Gr.Judith

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 16:33

Hihi, wat grappig. Mijn Winningmood graaft ook graag kuilen. Ik denk idd wel een tekort maar ja, wat?

Ik heb geen foto's gemaakt van haar tot mijn schaamte... ik zal eens kijken als ik ze weer maak dat ik ze hier plaats.

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 13:46

Wat jammer dat niemand meer iets plaatst... :o

Deze dame is inmiddels 3 keer onder het zadel geweest en is zeer braaf te noemen. Dit zijn wat foto's van het longeren even geleden. Er is nog weinig mee gedaan i.v.m. tijdgebrek. Hoe is het met jullie paardjes?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

judith1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 14:13

Leuk beessie zeg! Mooi front, ik zie er toch veel herkenbare punten in van mijn hengst al is dat nog een jaarling...Veel plezier ermee.

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 13:39

Lekker beessie hoor! Hoe oud is deze nou?

De mijne doet het goed hoor, is rontgen gekeurd, en goed!
Dus ben voorlopig nog helemaal blij! Straks als de sneeuw weg is gaan we een beetje longeren, en dan rustig beginnen..

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 16:49

Ze is nu 3,5 jaar.

Wat goed dat ze helemaal goed is gekeurd op de foto, super.

Niemand die foto's wil delen??? Knap of lelijk... whatever komt vanzelf goed. Mijne is nooit superknap geweest maar ik vind haar nu ze wat ouder is steeds leuker worden.

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 09:25

Ik weet dat dit topic vreselijk dood is gebloed maar ik ga proberen er weer leven in te blazen!!

Mijn Winningmood is sinds gister zadelmak. Super braaf, direct gestapt gedraaft en gegallopeerd. Geen kik gegeven! Ook al los geweest en alles gedaan. Zit zelfs al een beetje stuur op! Kortom, ik ben er blij mee!

Hoe is het met jullie winningmoods??

judith1978

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-11 22:13

Hoi uletje

Hier is ook alles goed met empire.
Hij is nu 2 jaar oud en maar liefst 1.67m.
Hij is echt heel lief en vertoont nog weinig hengstenstreken.
Wat leuk om te lezen dat jou winningmood zo braaf is geweest met inrijden.
Ik heb empire ook al een bitje in gehad en een longeersingel om en dat vond hij beiden geen probleem :D .
Groetjes judith

Bacannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:15

Hallo allemaal! Tot nu toe is alles zadelmak geboren lijkt wel... hahaha!

Hier is Keetje nog steeds braaf en lopen dat ze kan onder het zadel! Veel balans en schoudervrijheid en een aangeboren aanleuning. Als je haar op stal ziet geef je er bij wijze van geen duppie voor maar dat maakt ze allemaal goed onder het zadel. Op stal is ze ook één van de liefste en knuffeligste paarden.

Als alles doorgaat wordt ze deze zomer verkocht aan mijn bijrijder, die is hélemaal weg van haar. Helemaal leuk, zo blijft ze lekker bij ons op stal en kan ik alles van dicht bij meemaken!

Wanneer komen jullie nu eens met foto's? :)

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 09:23

Ja die van mij is zeker zadelmak geboren!

Ik ga vandaag weer een stukje sturen. Rij inmiddels in het land, want de bak is veel te zwaar. Op zo'n groot stuk is ze ook heel erg braaf gelukkig!

Fijn dat ze aan je bijrijdster verkocht kan worden! Kun je haar toch in de gaten houden!

De mijne geef je op stal ook niets, maar onder het zadel maakt ze alles goed!

foto's zijn er wel, maar die heb ik zo niet voorhanden....