Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mara schreef:Ik vond het rapport dat op de nieuwspagina niet echt heel goed, het was wel allemaal voldoende, maar meer ook niet. Hoe waren de veulens in jou ogen dan, agossielover?
)
Arnie01 schreef:Mischien dat de hengstenhouder/eigenaar?? een wat betere veulenselectie had moeten toepassen voor het nakomelingenonderzoek??. Ik herken de opmerking "De veulens zouden in beweging meer lichaamsgebruik moeten hebben en meer tot dragen moeten komen" niet echt terug in de veulens die wij hebben gezien van SO.
Mara schreef:Hoi,
Ik ben gister weer bij mijn SO'tje geweest. Hij had koliek van spoelwormen gekregen, arm beesje, gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt! Gistermiddag is hij ook bij de hoefsmid geweest, hij was braaf, maar vond het wel spannend. Kzag gelijk zn macho-gedrag ook een keertje, wel stoer hahaha
Ik vroeg mij alleen nog wel af hoe groot jullie veulens nu zijn? Volgens mij is de mijne nog echt klein voor zijn leeftijd...