Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sarabande schreef:Macusa schreef:Dat is een veel voorkomend probleem dat veel mensen over het hoofd zien. Bij het kiezen van een dekhengst zou ik daar beslist rekening mee houden. Een paard dat aan kwaliteit van beweging verliest als hij onder het zadel is zou ik niet willen als dekhengst.
Mensen verwachten teveel van die jonge dieren, willen ze al op het achterbeen zien en zo. Als ze dat nog niet kunnen verwerken zegt dat heel weinig over hun verervingskwaliteiten.
Macusa schreef:lientjeds schreef:Want hij toont heel mooi op het filmpje van de keuring. Maar ik vind wel dat hij onder het zadel deel van zijn glans (en vooral van zijn beweging), verloren heeft...
Dat is een veel voorkomend probleem dat veel mensen over het hoofd zien. Bij het kiezen van een dekhengst zou ik daar beslist rekening mee houden. Een paard dat aan kwaliteit van beweging verliest als hij onder het zadel is zou ik niet willen als dekhengst.