.. Eens kijken of de Corlands een beetje op elkaar lijken
Groetjes Annelieke
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.. Eens kijken of de Corlands een beetje op elkaar lijken
.. Ze is ook erg eenkennig, maar dat is geloof ik mijn eigen schuld

.. Die van mij is afgelopen zomer ook Ster geworden! In de sport doet ze het ook goed.. Als ze niet 1,5 jaar uit de running was geweest door een zware spierbevangenheid had ze al veel hoger kunnen lopen.. Dat was wel erg jammer, mja ben blij dat ze er weer helemaal bovenop is
Is ook een mooi paardje.
Corland's zijn gewoon goede paardjes haha!
.. Vind het erg fijn bloed!
) Heb hier een linkje met foto:
, het paard kan overigens wel enorm goed springen volgens kenners). Heb met het paard ZII dressuur gereden en toen is ze helaas teruggetrokken voor de fokkerij. Heel zonde. Ze is nu drachtig en staat dik te worden in de wei. Sterre2000 schreef:Haha helemaal mee eens! Het kunnen soms donderstenen zijn.. Maar zoo lief! Ja we zijn weer volop aan het trainen! Zaterdag selectie voor NIC Zuidlaren dus ben heel benieuwd!
Als Ster later met pensioen gaat een mooi veulentje bij fokken.. Vind het erg fijn bloed!
Dan heb je misschien wel weer een heel goed paard eruit!eddie2000 schreef:Ik heb ook op een Corland gereden. Dit was een zwarte stermerrie met als mv. Zebulon. Het is een erg leuk paard. Wel vaak een beetje lui en soms kon ze ook ineens over de rooie gaan (vooral in kürs) Heb hier een linkje met foto:
http://www.digishots.nl/index.php?optio ... y=14&hit=1
http://www.digishots.nl/index.php?optio ... y=18&hit=1
http://archief.paardenfoto.nl/50708BRHI ... HI0027.htm
Zoals je op de foto's zult zien heb ik voornamelijk met haar gedressuurd. Heel even gesprongen maar dat was niet zo'n succes (ben niet zo'n succes als springruiter, het paard kan overigens wel enorm goed springen volgens kenners). Heb met het paard ZII dressuur gereden en toen is ze helaas teruggetrokken voor de fokkerij. Heel zonde. Ze is nu drachtig en staat dik te worden in de wei.

.. Hoe was ze qua karakter?
deviltje88 schreef:Vrienden van ons hebben een cardento merrie die drachtig is van corland, hopelijk zal alles goed gaan. Er zijn vele mensen die spreken dat nakomelingen van carolus soms een karaktertje hebben, maar dat mocht wel bij deze merrie want als het niet écht moet zet ze nog geen halve stap vooruit. Ze is ook nog jong, dus dat kan nog veranderen. ( haar moeder was ook zo op die leeftijd) groetjes.....

eddie2000 schreef:Door Douglas van de VDL. Ben heel benieuwd wat er uit komt, want het is haar eerste veulen. Maar ja uit zo'n lekker ding moet toch een veulen komen
.. Dus ik reed de eerste 2 hindernissen veel te voorzichtig en daarom een weigering op hindernis 2.. Daarna flink vooruit gereden en super gesprongen! Geen balken.. Maar we hadden ook 3,5 week niet gesprongen en een maand geen wedstrijden ofzo.. Dus was weer even inkomen
.. Maar ben zeer trots op haar 
.. Gheghe, ben echt dol op haar