IK heb zelf een 6- jarige merrie van Nicolai.
Wat doen julllie er allemaal mee.
Recreatie of in de sport?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

LolaTFB schreef:Die tweede zal dan Darius zijn. Dat is echt een enorm tof dier! Die ander weet ik niet zo gauw, heeft die bij dibbits gestaan als veulen voor de keuring? Dan denk ik dat het Error is.. Klopt dat? En heb je foto's?
LolaTFB schreef:Leuke pony's verder op de foto. Error is al erg volwassen als ze daar pas 2 is. Die andere twee, salai en easter, zijn dat volle zussen?
.
en de hand nog niet aan willen nemen. Ik hoop hem een beetje bij te kunnen houden zodat ie naast het dekken toch wat meer aan het werk kan. (misschien is ie met dekken dan ook wat rustiger)
Hier op Bokt alleen SuperMinx zelf denk ik. Anke laat haar pony dit jaar door Darius dekken.
(een beetje wel). Maar dat is niet het enige. Ik heb met Niek heel erg gemerkt, dat tussen het ponyvolk op de concoursen de klanten zitten. Dat heeft hem zoveel positieve aandacht opgeleverd en daardoor meer dekkingen. Ik denk dat dat bij de paarden niet (of in ieder geval veel minder) is. Ik denk dat Darius er (voor de fokkerij) meer baat bij heeft om tussen de pony's uitgebracht te worden.