Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar mijn favo is nog altijd Johnson en die is van Jazz x Flemmingh MissyBiatch schreef:Jah florencio kan zo mooi lopenmaar mijn favo is nog altijd Johnson en die is van Jazz x Flemmingh
Pascha schreef:Wel lastig als je er mee fokken wil. Afstamming is niet erg orgineel , dus het vinden van een passende hengst op deze merrie zal lastig worden. Met de huidige bloedspreiding bij het kwpn heb je al gauw inteelt. Tenzij je een buitenlandse hengst neemt.
MissyBiatch schreef:ik zeg het alleen maar...ik heb die beesten in het echt zien lopen...
MissyBiatch schreef:ik zeg het alleen maar...ik heb die beesten in het echt zien lopen...
De meeste mensen op fokkerij en afstamming zijn hierin echt geinteresseerd en hebben die beesten zelf ook wel een aantal keer voorbij zien huppelen...
Ik heb hem ook al regelmatig LIVE gezien!!! En die andere ook!!!! ben ik ook bofkont zeg!!
ik hou al op
maar dat is iets anders dan niet te koop
Desire schreef:ja dat lijkt me logisch gezien het lijntjemaar dat is iets anders dan niet te koop
Voor haar is ie niet te koop(zal te weinig ervoor willen geven), voor jou wel, dus jij zal er wel genoeg voor willen geven .
missmiekie schreef:Desire schreef:ja dat lijkt me logisch gezien het lijntjemaar dat is iets anders dan niet te koop
Snap wat je bedoelt, maar is niet echt anders.Voor haar is ie niet te koop(zal te weinig ervoor willen geven), voor jou wel, dus jij zal er wel genoeg voor willen geven .
![]()