Painted Black

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie1980

Painted Black

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 18:41

Beste Paarden mensen

Het duurt nog een goeie 3 maanden en dan verwachten wij een veulentje van Painted Black. Nu zou ik graag van jullie willen weten wie nog meer hun merrie heeft laten dekken door Painted Black.
Afbeelding

Uiteraard ben ik nieuwsgierig naar de foto's die eventueel zijn gemaakt.

ptiteblue

Re: Painted Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-07 11:50

ik heb een merrie veulen van Painted Black.

uit een Jetset D moeder, vos.

Bonfire is helemaal donkerbruin, zonder wit.

zij is niet van de grootste voor haar leeftijd.

maar ze heeft echt super shone gangen! veel knie actie, maar ook grote passen.

voor foto's zie in mijn profiel.

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 15:46

Wel een leuk koppie heeft ze. Hoe oud is ze daar op de foto ?
Wel een super leuk beestje om te zien.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 09:46

Wij verwachten dit jaar een veulen van PB uit een keur preferente merrie van Daimler.
Half mei wordt het veulen verwacht.

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 11:12

youngster schreef:
Wij verwachten dit jaar een veulen van PB uit een keur preferente merrie van Daimler.
Half mei wordt het veulen verwacht.

Wat leuk wij verachten het veulen ook half mei. Wie weet worden ze op dezelfde dag geboren Go jij! Go jij! Als je deze topice niet vergeten bent, dan ben ik erg nieuwsgierig naar de foto's en een hengst of een merrie.

Tot snel Haha!

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 13:57

Heej.... mijn merrie is dan wel niet drachtig van PB ... maar ik heb er wel 2 veulens van Knipoog Voor foto's, in mijn profiel!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:04

wij hebben op stal 2 PB veulens gehad. Bonfire (zie boven) en een volle zus: Aida, zal ik even foto van zoeken, zit nu op mijn werk. Beide zijn bruin zonder aftekingen

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 18:32

Megacarmen schreef:
Heej.... mijn merrie is dan wel niet drachtig van PB ... maar ik heb er wel 2 veulens van Knipoog Voor foto's, in mijn profiel!

Mooie foto's kan het kloppen dat ik ze ook op de site heb gezien van Uytert.nl ?
Mooi veulentje om te zien en een hele mooie kleur, Vingers aflikken

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:13

Ik rij een volle zus van painted black bij mijn instructrice. Ik was eerst niet echt onder de indruk van PB maar nu ik haar rijd is dat wel anders, dat karakter is echt ideaal! Ze kan dan wel eens even uit elkaar klappen, maar is dan weer meteen bij de les en heel meewerkend en als ze wat heter wordt begint ze echt gigantisch te showen terwijl ze toch makkelijk te rijden blijft dan. Ze neemt alles heel snel op, voor mij is zo een karakter echt helemaal wat ik zoek in een paard en dat heeft me toch wel over gehaald om eens met PB te dekken, het is natuurlijk nog maar afwachten of het veulen net zo fijn zal zijn maar goed. We hebben in ieder geval een zeer geschikte merrie ervoor alleen die moet eerst eind mei even bevallen van Olivi, dus voor ons pas volgend jaar een klein PB'tje (of die Olivi moet een echte topper blijken Knipoog)

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:48

nathalie1980 schreef:
Megacarmen schreef:

Mooie foto's kan het kloppen dat ik ze ook op de site heb gezien van Uytert.nl ?
Mooi veulentje om te zien en een hele mooie kleur, Vingers aflikken

Als het goed is staat hij bij de Veulenweide ofso... maar de merrie geloof ik niet hoor !!

Desire:
Ik heb gehoord dat PB een volle zus had! Leuk dat jij die merrie rijdt Tong uitsteken
Heb je foto's van die merrie ???

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 10:20

Desire schreef:
Ik rij een volle zus van painted black bij mijn instructrice. Ik was eerst niet echt onder de indruk van PB maar nu ik haar rijd is dat wel anders, dat karakter is echt ideaal! Ze kan dan wel eens even uit elkaar klappen, maar is dan weer meteen bij de les en heel meewerkend en als ze wat heter wordt begint ze echt gigantisch te showen terwijl ze toch makkelijk te rijden blijft dan. Ze neemt alles heel snel op, voor mij is zo een karakter echt helemaal wat ik zoek in een paard en dat heeft me toch wel over gehaald om eens met PB te dekken, het is natuurlijk nog maar afwachten of het veulen net zo fijn zal zijn maar goed. We hebben in ieder geval een zeer geschikte merrie ervoor alleen die moet eerst eind mei even bevallen van Olivi, dus voor ons pas volgend jaar een klein PB'tje (of die Olivi moet een echte topper blijken Knipoog)

Olivi daar zaten wij ook aan te denken, maar uit eindelijk toch PB. Hoor graag van jou wat voor veulen jullie krijgen van Olivi.

Wat je zelf ook al schrijft is ook voor mij het karakter erg belangrijk Eerlijk zijn en betrouwbaar dat is belangrijk.
Tja en klein heethoofdje is ook niet verkeerd, als alles maar onder controlle is.
We zullen elkaar vast nog wel spreken aangezien de merries rond dezelfde tijd zijn uitgerekend.

GR

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:34

Heb helaas nog geen foto's, maar ik sleur binnenkort mijn moeder wel een keer mee om foto's te maken.

@ nathalie1980: Wat voor een merrie heb je?

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 12:35

Desire : Is die merrie van jezelf of rijdt je der alleen Knipoog ?

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 13:33

Nee de merrie is nog steeds van de fokker

chickiej__c

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:45

Heejjj naatjuhh

ik heb me ook ff ingelogd hieroow kan ik mee pratenn
ben echt zoo super blij voor jullie dat het veulen bijna komt
en painted black is super mooi
en miranda (moeder) natuurlijk ook

Haha! zie je op stal

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 21:04

het leuk jij hier op deze post GEZELLIG

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 21:09

Desire schreef:
Heb helaas nog geen foto's, maar ik sleur binnenkort mijn moeder wel een keer mee om foto's te maken.

@ nathalie1980: Wat voor een merrie heb je?

Deze lieve merrie is donker bruin van kleur en als ik het goed heb zo rond de 1.65. De merrie heeft tuigerbloed in zich en wie de vader is ben ik heel even vergeten. Ik zal binnenkort wel een foto van haar maken met haar dikke buikje Haha! Het is een schat van een paard met een eerlijk karakter.
De merrie heet Miranda en de eigenaar is Sonja. Ik rijd Miranda 3 dagen in de week.

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 21:11

Nog 3 maanden wachten Het aftellen kan beginnen Haha! Haha! Haha!

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:28

Nathalie1980 : Mijn merrie is een tuigpaard x kwpn ... ben erg benieuwd wat er bij jou uit kom, ondanks dat het een tuigpaard is Knipoog Moet je bij mijn veulens maar eens kijken... wat er uit zon tuipaardje komt Haha! Tong uitsteken

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 10:35

Megacarmen schreef:
Nathalie1980 : Mijn merrie is een tuigpaard x kwpn ... ben erg benieuwd wat er bij jou uit kom, ondanks dat het een tuigpaard is Knipoog Moet je bij mijn veulens maar eens kijken... wat er uit zon tuipaardje komt Haha! Tong uitsteken

Wat bedoel je daar mee ?

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:37

Meestal zeggen mensen altijd van.. jeej een tuipaard met een kwpn, daar ga je toch niet mee fokken ! Mensen staan soms wel eens versteld wat er uit een tuigpaard merrie komt... snap je me nu wel Tong uitsteken

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 10:41

Ja Nu is het helemaal duidelijk.
Er staat inderdaad ergens een topic ( discussie over niks) over de merrie dat het niet verstandig is om PB op een tuigpaard te zetten.
De merrie zelf loopt erg ruim en gooit wel hoog op, maar neemt absoluut geen kort hoge passen.
Helaas moeten we nog 3 maanden wachten en volgens mij zijn dit de langste maanden. HiHiHi

nathalie1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 10:42

Weet jij trouwens welke dat bij stal Uytert PB komt in maart.
Alvast bedankt

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:44

Ja ach ja joh ! Laat die mensen lekker denken wat ze willen denken ! Ik zie wat mijn merrie voor veulens op de wereld heeft gezet met PB en ik ben er heel erg trots op Haha!... ben namelijk ook erg benieuwd wat er uit komt Tong uitsteken ... nog 3 maanden wachten, ja vond ik ook erg lang... maar goed Haha!... Weet je al wat voor tuigpaard in de merrie zit ??

Megacarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 10:45

nathalie1980 schreef:
Weet jij trouwens welke dat bij stal Uytert PB komt in maart.
Alvast bedankt

Wat bedoel je nou :p ??