Ben benieuwd hoe jullie Polansky's zijn graag met pic's
Ushi, Polansky x Ramiro x Doruto
braaf op stal en omgang, met rijden soms erruugg vervelend (staken,stijgeren bokken) gelukkig al heel veel verbeterd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

die zwarte! 
Champ_ schreef:ben ook heel benieuwd, wat zit er achter?
ben vorige week voor t eerst op wedstrijd gestart, en echt super braaf, en jaja.. mn 1e winstpuntje is binnen:D:D

(ja het is een pony
)

Maar eigenlijk is hij heel rustig, hij kan ook een gekke bui hebben en onder het werk uit willen komen, het is niet altijd roze geur en maanen schijn
Maar 99% van de keren wel
Als mensen hem op de foto's zien, of met lopen en erna in de stal vallen de ogen er bijna uit
Is dát valentino?
Zo rustig staat hij daar
Maar dat is ook precies wat moet eigenlijk, in de stal een rustige goedzak en met rijden word hij wakker! 

)

DunDijk schreef:Ik zit erover te denken om onze merrie te laten dekken met Polansky, hebben jullie toevallig meer info over deze hengst en zijn nakomelingen?

dat is ook wat hij doorgeeft!! 
Ik heb op het punt gestaan om een polansky te kopen. Super lief, alleen te klein voor mij

Het is wel echt een super lief dier, echt een knuffel en doet geen stap verkeerd. Met rijden is ze erg werkwillig en pakt alles snel op, ben eigenlijk alleen maar positief. We hebben het paard zelf gefokt en polansky heeft zeker verbeterd tov moeders!