Ik heb een nakomeling van Rex Magna, wie heeft er nog meer een nakomeling van deze hengst? En wat zijn jullie ervaringen ermee, wat vinden jullie van het karakter?
Dit is mijn paard:
Groetjes Marloes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Maar ik heb er (ondertussen) een erg fijn paard aan. Ik moet zeggen dat ik al de nodige problemen met hem heb gehad!!
.

Margo schreef:Ik heb een rex magna gehad!
Zie mijn profiel voor foto's
lando2 schreef:hoi,
ik heb ook een rex magna X uppercut. Een braver paard als zij moet nog uitgevonden worden! Ik heb haar 10 jaar en ze heeft nog nooit een pas verkeerd gezet, schrikt nergens van, bokt niet, loopt overal door, rent nooit weg. Gewoon een fijn paard. Kan ook goed met andere paarden opschieten als zij maar de baas mag zijn. Ze heeft M dressuur gelopen maar wil ook wel een sprongetje maken. ik heb ook wat foto's van haar geplaatst.
groetjes.
http://www.mijnalbum.nl/Album=6YNRK6CX
Hermesdeux schreef:In het vorige topic kwamen er meerdere Rex Magna-paarden die hun voer in de waterbak dompelden. Is dat bij die van jullie ook zo?
Er zitten meestal hooiresten in. Bij de andere paarden is dit eigenlijk nooit zo.