Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

smoqui schreef:ik ook

Vajramani schreef:Ja, zoals zerena al zegt heb ik ook een negro. 4 jaar oud. Zwart met enkele witte haren op het hoofd.
Groot paard van 1.70 met een heel klein hartje.
Kan lekker bewegen. Is wedstrijdklaar maar maakt zich op vreemd terrein vreselijk druk. Zolang dat nog niet onder controle is gaat hij ook nog niet mee.

WesseLady schreef:Antoontje op bokt heeft een negro. Kijk maar in dr profiel. het gaat om de merrie Zivilynn. Je kan dr ook PBen natuurlijk

patjelisa schreef:Dat probleem dat ze stuurloos zijn dat ken ik maar al te goed!
zo van ik heb geen zin om te werken dus kop in de lucht en krossen door de bak!

sandra26 schreef:Hoi hoi
Ik heb ook een nakomeling van Negro. Een 4 jarige bruine ruin Vledder van 1.72.
Een echte knuffel erg fijn in de omgang en onder het zadel ook fijn te rijden.
Hij moet alleen nog wat spieren kweken maar daar zijn we mee bezig. Het is echt nog een kleuter. Een super fijn karakter zal er niet zomaar vandoor gaan als je erop zit. Althans heeft ie nog nooit gedaan maar wat niet is kan nog komen.
Groetjes Sandra

Eigen fok uit een Almiro x Fresco x Duc de Normandie merrie.
.

en dominant. Vindt het niet echt erg, haar mams is ook een hele dominante merrie. Met inrijden was ze ook braaf op een kijkerig incidentje na waardoor ik mijn hand brak....maar dat kwam echt omdat het heel erg waaide en ik eigenlijk eerst had moeten longeren ofoz
. Nu rij ik ik vaak zonder zadel en hoofdstel.....gaat super goed, en ook met zadel en (bitloos)hoofdstel loopt ze super. Ze pakt dingen heel makkelijk op en is zo makkelijk door de hals te rijden.....ik ben soms juist bezig om haar helemaal niet "aan de teugel" te laten loopt want haar halsje is zo makkelijk dat ze er ook heel makkelijk achter duikt
). Als er maar een ding anders is op het erf en ik heb het nog niet eens gezien dan staat ze zich al op te blazen. En als ze heeft besloten dat er naast de bak een krokodil in de sloot zit kun je haar niet overtuigen dat dat helemaal niet zo is.