Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Elisa2 schreef:Ik ken iemand die heeft een nakomeling van hem, Macaster hij was een paar jaar geleden geloof ik zz-licht startgerechtigd.Ik weet niet of ze het ooit is gestart. Was een mooi paard,helemaal bruin geen aftekeningen en aardig groot.
Elisa2 schreef:Ik ken iemand die heeft een nakomeling van hem, Macaster hij was een paar jaar geleden geloof ik zz-licht startgerechtigd.Ik weet niet of ze het ooit is gestart. Was een mooi paard,helemaal bruin geen aftekeningen en aardig groot.
Sammyoo schreef:Verkeersborden, stapels hout, bundeltjes touw etc. zijn heel eng, touringcars op het erf, stukken zeil waar hij overheen moet of helicopters zijn weer helemaal niet eng. Op stal is hij vreselijk lief, maar zet hem niet los met een hengstige merrie, je krijgt ze nooit meer te pakken. ............
vooral bij de masterino als ik eerlijk moet zijn. marjette schreef:ik heb zelf ook een 10 jarige nakomeling van masterino, en reed tot voor kort ook een 17 jarige nakomeling van master zelf. het zijn als het ware 3/4 broertjes van elkaar, want ze hebben ook nog dezelfde moeder.
paarden met veel karakter! en alles wat hier boven beschreven staat, komt me heel bekend voor!vooral bij de masterino als ik eerlijk moet zijn.
het snel beledigde gedrag stamt uiteraard af van het arabierenbloed wat er door ze heen stroomt.
fotos staan in het profiel.

LoveGinger schreef:[img]http://members.lycos.nl/baccarat/hpbimg/Master%20(v.m.Baccarat).jpg[/img]
Master!!![]()