afstamming van valentino...??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jari

afstamming van valentino...??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 17:37

hooi bokkers

valentino is de vader van mijn new forester ik vraag me af of er ook meer mensen zijn met paarden die de vader valentino hebben valentino is zelf ook een new forest pony en ik denk dat hij nu al iets van 14 is..
of misschien heeft er wel iemand een paardje met de zelfde vader en moeder als mijn paardje: de moeder is kimberley en die is inmiddels wel al verkocht. mijn paard heb ik bij een echte fokker vandaan en kimberley was ongeveer 9 toen ze verkocht was en het is ook een bruine new forester. heb jij kimberley nu, heb jij een paardje dat kimberley's veulen is, is valentino de vader van jou paard..?? laat het me weten..!!!

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 17:39

iemand..??

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 17:40

echt helemaal niemand..??

milou123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 19:47

hallo..de vader..valentino staat bij mij in de buurt (bij de haan in st hubert als je meer info over hem wil moet je t maar ff zegge,,(ik heb hem owk geaaid :P) hahaa,,mare..ik heb ff op google rondgeznuffeld en kwam deze link tege: viewtopic.php?f=5&t=592486&view=unread
staat een nakomeling van valentino op te koop (hier op bokt!!)groetjes nog veel suc6 met zoeke!!!daaaggg

miloutjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:12

milou123 iz vor miloutjuhh duz deze,,!!groetjezz

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 11:47

en heb jij niks beter te doen dan de penny te lezen?!

milou123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 11:08

dat jij de penny misschien leest!JEZUZ wat zijn sommige mensen hier op bokt toch altijd sjagerijnig!;)

peetje82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:02

hehe, dit is tenminste leesbaar, ik heb mn doel bereikt!!

MarloesV89

Re: afstamming van valentino...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:06

Bij mijn pony op stal staan een aantal Valentino's of hebben daar gestaan. Mijn pony is zelf een Aladinmerrie
Deze pony's zijn van Valentino die daar staan of hebben gestaan:
Polsbury Pluco: M1 met wp tussen de paarden en was als F-hengst in geschreven in het stamboek maar is nu geruind en verkocht
Viviennes Voice of the Forest: Z1-dressuur, M-springen en L-SGW. Deze was ook als F-hengst ingeschreven in het stamboek maar is nu ruin en loopt in de sport

milou123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:16

ik zocht niet steeds de s te plakken..want die doet het bij mij niet

verwijderd09

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 17:18

ik heb ooit een valentino gehad, Yvan genaamt. maar dat beest was echt ziek in z'n kop. voor de rest was het wel een schappelijke pony.

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 15:38

MRmichiel schreef:
ik heb ooit een valentino gehad, Yvan genaamt. maar dat beest was echt ziek in z'n kop. voor de rest was het wel een schappelijke pony.

die van mij niet die van mij heeft juist een super karakter dat paarden met de zelfde vader zoveel van elkaar verschillen eigelijk

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 15:40

peetje82 schreef:
hehe, dit is tenminste leesbaar, ik heb mn doel bereikt!!

waarr bemoei je je ieglijk mee ze mag togh zelf weten hoe ze typt? en als het je niet aan staat moet je gwn je mond digt houden ant zij is de gene die sgrijft en niet jij dus als zij zo wilt sgrijven bepaalt ze dat zelf!

TouchAndGo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:51

milou123 schreef:
hahaa,,mare..ik heb ff op google rondgeznuffeld en kwam deze link tege: viewtopic.php?f=5&t=592486&view=unread
staat een nakomeling van valentino op te koop (hier op bokt!!)groetjes nog veel suc6 met zoeke!!!daaaggg

hOi!
Das mijn pony, en de opa is idd Valentino

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 15:58

Iriskee schreef:
milou123 schreef:
hahaa,,mare..ik heb ff op google rondgeznuffeld en kwam deze link tege: viewtopic.php?f=5&t=592486&view=unread

hOi!
Das mijn pony, en de opa is idd Valentino

grappig zeg!! maar hoe is ie qua karakter enzo? rijdt je ook wedstrijden met hem zo ja hoe hoog?

TouchAndGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:41

K rijd B dressuur.
Maar hijs waarschijnlijk verkocht en gaat Bixie rijden.

Ze is soms heel druk, heel veel energie. Maar kan ook heel rustig zijn

jari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 12:57

Iriskee schreef:
K rijd B dressuur.
Maar hijs waarschijnlijk verkocht en gaat Bixie rijden.

Ze is soms heel druk, heel veel energie. Maar kan ook heel rustig zijn

owh oke

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 06:30

jari schreef:
hooi bokkers

valentino is de vader van mijn new forester ik vraag me af of er ook meer mensen zijn met paarden die de vader valentino hebben valentino is zelf ook een new forest pony en ik denk dat hij nu al iets van 14 is..

Valentino is 22.
Cappuccino hier op Bokt heeft een forester van deze fokkerij, vader van de moeder is Valentino. Deze pony is in 2006 NK 6-jarige dressuurpony's geworden. Hele bekende nakomeling van Valentino is Quatro van Anne van der Weerd, B-kader dressuur.

Zelf hebben wij een jaarling hengst staan waarvan de vader van de moeder Valentino is.

HorseyLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 06:40

Valentino is de opa van mijn Verzorgpony (vader van vader) want de avder van mijn pony is Suulatik's Fireball en

Renate12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 06:50

Hoi, mijn pony is een valentino. moeder is look out's alexandra ( ruimzicht fantast)
Mijn pony heeft met mij Z2 dressuur gelopen en nu met mijn zusje M2 dressuur en L springen. Geweldige pony's. een vriendin van mij heeft een halfzus van mijn pony gehad. geweldige beesten!

Afbeelding

jari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 11:39

Renate12 schreef:
Hoi, mijn pony is een valentino. moeder is look out's alexandra ( ruimzicht fantast)
Mijn pony heeft met mij Z2 dressuur gelopen en nu met mijn zusje M2 dressuur en L springen. Geweldige pony's. een vriendin van mij heeft een halfzus van mijn pony gehad. geweldige beesten!

Afbeelding

leuk zeg ik hOop dat ik ook nog is in de Z beland met de mijne

jari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 11:40

HorseyLover schreef:
Valentino is de opa van mijn Verzorgpony (vader van vader) want de avder van mijn pony is Suulatik's Fireball en

leuk zeg en hoe is ie qua karakter?

jari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 11:42

Neonlight schreef:
jari schreef:
hooi bokkers

Valentino is 22.
Cappuccino hier op Bokt heeft een forester van deze fokkerij, vader van de moeder is Valentino. Deze pony is in 2006 NK 6-jarige dressuurpony's geworden. Hele bekende nakomeling van Valentino is Quatro van Anne van der Weerd, B-kader dressuur.

Zelf hebben wij een jaarling hengst staan waarvan de vader van de moeder Valentino is.

owh oke dan heb ik hem nog te jongin geschat haha maarja.. weet je waar die nu staat of zo? en ik ken cappuccino wel maar dan als paard zeg maar ik weet niet of je die ook ken?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:08

Hij staat bij stal Sulaatik's in St. Hubert. En dat paard ken ik niet, ik ken alleen Sulaatik's Cappuccino.

Afbeelding

jari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 20:47

Neonlight schreef:
Hij staat bij stal Sulaatik's in St. Hubert. En dat paard ken ik niet, ik ken alleen Sulaatik's Cappuccino.

Afbeelding

staat cappucino daar of valentino?