Mijn vader zijn maat heet een Rodium x Zirkoon gefokt, die op dit moment met de 3de bezichteging mee loopt, ofhet is de 2de. Hij word ook aan geboden op de Select Sale Dit is hem klik op de link http://www.kwpn.nl/selectsale/2006/paarden/11.pdf Hij heeft ook veel van het karakter van zijn moeder en die was niet zo makkelijk.
Onze Adje (= Admiraal, Rhodium x Wisconsin, maart 2005) is een Rhodium! Heel lief dier, tikje eigenwijs, maar een echte goedzak. Hij is nu al ongeveer 1.50 m hoog, ik denk dat hij zo rond de 1.70 gaat uitkomen.
Wij hadden ook een Rhodium veulen dit jaar, Amedeus. Hij is verkocht. Voor foto's kan je kijken op www.stalveenhof.nl.tt Hij staat onder "veulens 2005" en bij "keuringen". Het was een lief dier, kan goed bewegen.
ik heb een bijna 3 jarige rhodium. Tis een ontzettend leuk en lief dier, heel leergierig. Inmiddels heel makkelijk in de omgang. Ik vind hem heel leuk lopen, heeft lange benen. Als je een foto wilt moet je me maar pb-en. Ik heb nl geen idee hoe ik ze hier op moet zetten.
Ik ga vrijdagavond naar de HK, dus ik weet niet of ik er dan zie. Ik ben benieuwd!
Poehee: Ik heb even in haar profiel gekeken, prachtpaardje! Ik zag ook dat ze Jurance had gereden, op de Flemming. Nou kom ik uit Puttershoek dus misschien kennen we elkaar wel
Ik heb een Rhodium, een merrie van bijna 2 jaar. Het is een hele pittige tante, maar absoluut niet gemeen. Ze is wel erg groot, haar stokmaat is nu al 1.63 cm en ze is hoogbenig. Qua bouw is ze precies Rhodium.
Leuk weetje, ze is het halfzusje van het nieuwe paard van Hugo Simon, Pasoa-Dice
Zoals Poehee al zei heb ik ook een Rhodium. Ze is van 21 mei 2004 en is nu dus 1 jaar en 9 maanden.
Het is een hele lieve merrie, maar met een behoorlijk karakter. Ze vindt niks eng, is heel nieuwsgierig en loopt overal op af. Ze is heel sociaal met andere paarden en doet nooit gemeen tegen andere paarden.
Wel heeft ze erg veel energie en ze vindt het leuk om al een beetje aan het werk te zijn. Ik heb haar nu ook al een paar keer gelongeerd en ze snapt het super. De overgangen gaan keurig op commando en ze vindt het echt leuk. Oortjes naar voren en lekker lopen.
Qua beweging is ze niet spectaculair, maar wel echt heel goed (vind ik natuurlijk). Ze lijkt wel een beetje op de Rhodium x Jet Set van de KWPN select sale (de combi van die twee werkt blijkbaar!!!!).
Hoe nadelig mensen hier op bokt spreken over Rhodium, zo blij ben ik er mee. Ik vind haar gewoon een super karakter hebben en ontzettend lief.
Effe on topic : Amanda, ik woon bij je in de straat, heb je les gegeven op de Flemming en inderdaad ik heb Jurance meerdere jaren gereden!!
Wij hebben ook een bijna 3 jarige Rhodium, een merrie van nu ca. 1.65 heel donkerbruin met een (i.m.o.) mooie aftekening op het hoofd. Langbenig, heel goed bergop en met schwung bewegen. Ze is ontzettend brutaal maar braaf
Ik heb idd ook en Rohdium. Is nu net 2 jaar. Ik hoop dat ze nog een beetje doorgroeit want anders blijft t haast nog een D-pony. Ze is wel mooi zwart en kan goed bewegen. Hel;aas een beetje kort gelijnd.
Mijn zwarte Rhodium merrie is bijna 1 jaar en 8 maanden. Het is een Rhodium x Haarlem x Nimmedor. Ze kan super lopen! Ik schat haar momenteel rond de 1.60m. Wat zal ze worden? 1.67m? Ze heeft lange slanke fijne benen, een witte bles en twee kleine witte voetjes achter.
Deze foto is nog niks bij wat ze eigenlijk kan lopen. Super achterbeen gebruik en een voorbeen wat zeer ruim naar voren grijpt... Ben trots op haar!
Ze is alleen nog niet veel gewendt. Ik heb haar nu 2 maanden op stal staan. Ze leert snel. Poetsen vindt ze heerlijk en blijft netjes uit haar zelf stil staan. Je kan haar ook rustig toileteren. In de paddok wil heeft ze veel energie. Ze rent veel af en is zeer sociaal met andere paarden.
Dit is dan mijn Rhodium X Jet Set D X Sultan. Ik heb hier net haar hoofd flink geborsteld dus die een beetje grijzig! Ook zij is qua beweging erg goed.
Ik ben dan ook echt weg van rhodium paarden. Wees er maar zuinig op, want let op mijn woorden, over een paar jaar zijn ze zeer gewild! Dan zijn de al iets oudere rhodium paarden actief in de wedstrijdsport en bewijzen ze hun kwaliteit. Zo heerlijk lichtvoetjg, tikkie beidehand, maar erg lief. Ik kan niet wachten tot het zo ver is....