liekec schreef:Ik zou die van mij ook niet per definitie als makkelijk willen bestempelen. Ok ok, er kan een kindje mee weg wandelen. Maar hij durft echt wel eens te bokken onder het zadel als het te moeilijk wordt, en buiten is hij heel eenkennig. In het begin kon ik er niks mee, maar nu (bijna) alles!
Ook dit heb ik precies! Er heeft een keer een jongen met syndroom van down op hem gezeten en hij was echt super lief, maar meer dan stappen durfde ik niet aan met hem
Hij is een enorme schat maar ook heel eenkennig en met harder werken kan hij wel eens laten merken dat hij er eigenlijk geen zin in heeft. Ook vindt hij vreemden echt niet leuk, de hoefsmid is spannend en ook bij de dierenarts loopt hij het liefst zo ver mogelijk weg
Erger nog, toen ik hem had opgehaald met kopen en hij uit de trailer was wilde hij nergens heen. Hij was zo in de war dat hij stil bleef staan en na een half uur proberen ging hij eindelijk zijn stal in. De bak was een nog groter drama en dit heeft echt even geduurd maar nu hij mij kent en vertrouwd gaat hij voor mij door het vuur!