Mijn vrl keur prok merrie van Montecristo is gedekt door Andretti, ben benieuwd of er op bokt al veulens van zijn, of mensen die ook voor hem gekozen hebben. Morgen wordt mijn merrie gescand.....
Wij hebben er onze Gribaldi x Blanc Rivage mee gedekt. Zijn heel benieuwd naar de combinatie!
VIP_1
Geplaatst: 17-06-10 10:24
Wij onze San Remo X Jazz X Ulft. Ze is drachtig gescand en we verwachten het veulen eind april 2011.
Ik vind het een mooie hengst en de eerste nakomelingen zagen er blijkbaar goed uit. Helaas heb ik nog geen nakomelingen in het echt gezien maar ben er wel benieuwd naar. Is er hier op bokt iemand met filmpje /foto's van nakomenlingen??
Ik hoop ook dat mijne pakt! Op 12 juli weten we meer...dan misschien nog een keer proberen...2 keer wordt het een beetje laat in het seizoen denk ik...
ptiteblue
Geplaatst: 28-06-10 17:01
VIP_1
Geplaatst: 28-06-10 20:51
Ik vind het een prachtig veulen , ptiteblue! chique hoofdje erop Het gaat goed bij de pleegmoeder zo te zien.
Bedankt voor de foto's
Had je je merrie al eerder een keer geinsimineerd fokfanaat?
Buiten met zijn Fly Mask was gisteren, hij is op 15 mei geboren, dus 6 week oud. In die binnenbak is hij 5 weken oud. Is wel een fijn ding, maar mama is ook heel fijn, voor de jonge eigenares zal het prima zijn denk ik. Ik wou daar geen reuze en te massieve paard van maken, ik denk dat het wel gelukt is! (merrie is van vrienden maar ik heb de hengst voor hun gekozen)
ptiteblue
Geplaatst: 28-06-10 21:52
fokfanaat schreef:
ja het wil nog niet echt pakken, ze is nu 3 x geinsemineerd, als het nu niet pakt, neem ik ene andere hengst.
Als je zoeites doet, en je blijft met een hengst van IPS (of van uytert) dkken, wat betreft dekgeld? Hoe wordt het dan verdeeld?
Mijn oom heeft op stal een prachtig donkerbruine hengstveulen. Een nadeel, hij is erg erg klein. Moeder is een dikke 1.68. Maar het veulen ligt wel een maat onder de normale norm. Buiten dat is hij ontzettend chique en energiek. Zal kijken of ik een keer fotos kan maken. Is namelijk niet van ons.
Het is volgens mij niet dat Andretti klein fokt , toch? Het is toch altijd weer afwachten en soms kunnen het ook laatbloeiers zijn. Probeer maar een keer foto's te maken
Balen zeg FF. 3 x is echt wel veel en op gegeven moment ben je het dan ook beu lijkt mij....
ja echt jammer, vind het an sich nog niet zo erg, als de derde keer maar raak is! en ze iig nog drachtig wordt dit jaar.
_Zsazsa_
Geplaatst: 29-06-10 23:15
Is het 6e veulen van de merrie. Merrie zelf is 20 en dit was het laatste veulen. Ze heeft dit jaar wel een 13 maanden dracht gehad. Het bloed van de merrie weet ik overigens niet. Niet heel spectaculair denk ik.
Gisteren een Andretti veulen gezien uit een keurmerrie van Krack c Dat veulen had alles mee en zo zou je ze allemaal willen hebben. Was niet bij die stal weg te slaan. Merrie is wer teruggedekt en dragend.