Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vall89 schreef:Ik heb sinds kort ook een paard wiens vader Clint Eastwood is! Hij is zeer lief in de omgang (in de wei/tijdens het poetsen). Tijdens het rijden is hij erg dominant op dit moment.. wil hierdoor proberen de baas te zijn door te gaan stijgeren of af en toe een bokje te geven. Heeft jouw paard dit ook boebaboeba?
Haha ik vind het totaal niet prettig (A) Meestal verzet hij zich door te stijgeren. Als hij bijvoorbeeld niet meer wilt, iets engs ziet, maar ook als hij geen zin meer heeft om te draven.
Vall89 schreef:Oke, misschien dat het komt omdat ze een merrie is?
Gelukkig maar dat ze nog nooit gebokt heeftHaha ik vind het totaal niet prettig (A) Meestal verzet hij zich door te stijgeren. Als hij bijvoorbeeld niet meer wilt, iets engs ziet, maar ook als hij geen zin meer heeft om te draven.
Vanavond ga ik weer rijden. Ben benieuwd hoe het gaat! Dinsdag was ie ons in ieder geval weer flink aan het uitdagen![]()
Hij is net 6.. en die van jou?
Boebaboeba schreef:Vall89 schreef:Oke, misschien dat het komt omdat ze een merrie is?
Gelukkig maar dat ze nog nooit gebokt heeftHaha ik vind het totaal niet prettig (A) Meestal verzet hij zich door te stijgeren. Als hij bijvoorbeeld niet meer wilt, iets engs ziet, maar ook als hij geen zin meer heeft om te draven.
Vanavond ga ik weer rijden. Ben benieuwd hoe het gaat! Dinsdag was ie ons in ieder geval weer flink aan het uitdagen![]()
Hha; kan zijn! (:
Amona is net 5!
Heb jij toevallig een foto ofzo? (a)
Heb morgen les (: En vanavond gewoon vrij rijden!
Heb jij ook een foto van Amona? Ben benieuwd hoe ze eruit ziet!
Dinsdag toen ik aan het rijden was begon het te onweren :S Vall89 schreef:Oke, misschien dat het komt omdat ze een merrie is?
[/quote]
Heb jij ook een foto van Amona? Ben benieuwd hoe ze eruit ziet!
Dinsdag toen ik aan het rijden was begon het te onweren :S[/quote]
Steigerde ie hoog? Doet ie het nu niet meer? Bij Zaph is het gelukkig niet hoog.. (tot nu toe iig
) 
Heb nu nog genoeg om te leren haha
Vall89 schreef:Oke oei dat is dan idd angstig!Steigerde ie hoog? Doet ie het nu niet meer? Bij Zaph is het gelukkig niet hoog.. (tot nu toe iig
)
Handig dat je 2 keer per week les krijgt! Sta je op een pensionstalling? Ik doe op dit moment alleen dressuur haha springen ben ik niet zon held in..
Beters dat je in een binnenbak kunt rijden! Ik mag gelukkig in de buitenbak rijden van de buren.. wij hebben alleen een weiland en dat rijdt niet fijn.
Idd dat heb ik ook. Ik wil eerst Zaph goed kennen en dan pas wil ik naar een rijvereniging gaanHeb nu nog genoeg om te leren haha
![]()
Succes met je examens!
Boebaboeba schreef:Vall89 schreef:Oke oei dat is dan idd angstig!Steigerde ie hoog? Doet ie het nu niet meer? Bij Zaph is het gelukkig niet hoog.. (tot nu toe iig
)
Handig dat je 2 keer per week les krijgt! Sta je op een pensionstalling? Ik doe op dit moment alleen dressuur haha springen ben ik niet zon held in..
Beters dat je in een binnenbak kunt rijden! Ik mag gelukkig in de buitenbak rijden van de buren.. wij hebben alleen een weiland en dat rijdt niet fijn.
Idd dat heb ik ook. Ik wil eerst Zaph goed kennen en dan pas wil ik naar een rijvereniging gaanHeb nu nog genoeg om te leren haha
![]()
Succes met je examens!
jaaa! :p Ik ben toen volledig met de halve stal gestopt; maar mijn beste vriendin heeft doorgezet en ik heb er echt respect voor ! ^^
Nu vin dik het echt cool om te zien wanneer ze rijd; zeker als je weet vn waar ze komt! Ö
Ja; pensionstalling; haha; ik ook alleen opt moment dressuur, maar na de examens ga ik nog eens een springlesje nemen.
Dankje!
Oke.. gaaf, springen!
Oke.. gaaf, springen!
Gisteren gereden, ging ook goed
Boebaboeba schreef:Okee ben benieuwd!![]()
Heb net Zaph gelongeerd.. ging goed!Gisteren gereden, ging ook goed
![]()
Jij nog gereden?
Vall89 schreef:Boebaboeba schreef:Okee ben benieuwd!![]()
Heb net Zaph gelongeerd.. ging goed!Gisteren gereden, ging ook goed
![]()
Jij nog gereden?
Ja; had vrijdag les; en heb gistere gewoon gereden. Het rijden ging gistere niet zo goed; maar de les ging wel oke (y)
Het begint al beter te gaan (;
hier is de link met de foto's:
[ITP] Het liefste paarjde op aard !(a)
En?(:
[/quote]