Ik heb namelijk al zoveel verschillende gezien maar nog geen 1 die wat weg heeft van die van mij
Dus laat jullie paardjes zien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suelza schreef:Ik heb een gave Special D in training staan. Zie onderschrift. Toevallig gaan we vandaag nieuwe foto's maken en dan zal ik die wel gaan plaatsen van het weekend.
Het is vooral een heel flink paard! Ze is pas 4, maar al aardig aan de maat. Erg cool in de kop, gewoon een leuk paard in omgang!
Ze is zwartbruin (in de zomer bruin in de winter echt zwart met kopersnoet) met vier witte voetjes een kol en sneb!
Of ze echt heel veel op haar vader lijkt, weet ik niet. Op sommige punten wel, je ziet bijv,. echt dat ze Ferro bloed draagt, maar op andere punten heeft ze meer van haar moeder (Wisconsin) weg.

Zal er vd week wel even een paar in het topic posten! Nu even geen tijd voor! 

Ze heet Breezer D en is nu een paar maanden onder het zadel.

mizzet schreef:Bij ons op stal staat sinds een paar maanden ook een 3-jarige Special D!Ze heet Breezer D en is nu een paar maanden onder het zadel.
Ze doet het super goed! Hieronder twee foto's van haar. Ze is alleen niet zwart.![]()
In de wei
Hier 2-3 maanden onder het zadel
Ik heb leren paardrijden bij de fokker van Special D! Daar komt Breezer ook vandaan. Ze wonen hier 3 straten vandaan ofzo..

RianneS schreef:Ik rijd ook een Special D!
Het is een 5 jarige merrie, Special D x Goodtimes x Komeet.
ZZ-Top is in 2007 ster en voorlopig keur verklaard op de CK in Gorredijk, het zelfde jaar heeft ze ook een goede IBOP proef afgelegd + Prok = Elite op 3jr leeftijd.
ZZ-Top heeft ook al twee veulens gehad, een Westpoint en een Uphill.
Ik rijd momenteel L1 dressuur met haar, bijna de punten voor het L2.
Ze is een erg lief en fijn paard, met 3 goede gangen maar kan soms best nog heet in het hoofd zijn (komt misschien ook bij goodtimes weg).
Ze wil wel altijd voor je werken!
Hier wat foto's:
ZZ-Top @ Pavo Cup 2008
ZZ-Top @ longeren
ZZ-Top @ Concours september 2009

Sjuimpje schreef:In De Huiskamer loopt er als het goed is ook een topic met eigenaren van Special D nakomelingen
Zelf hebben we er een 3 jarige merrie van, in mijn profiel staan wel wat foto's.

RianneS schreef:@ tahnee1987 & Suelza
Ja dank je wel!
Het heeft echt heel erg lang geduurd voordat een beetje ging dikker/gespierder werd. De merrie is heel erg jeugdig.
En dan ook nog 2 veulens, op die foto van de pavo cupo heeft ze ook een merrieveulen aan de voet. Gelukkig is ze nu gust
P.S gaan we nu verder op het forum @ de Huiskamer??