Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kris schreef:Ik heb een nu bijna vierjarige Indorado x Ircolando. Staat foto'tje in mijn profiel alleen is die ook wel van eventjes geleden. Tis een donkere schimmel die met inrijden super braaf was, eerste keer buiten en op concours geen pas verkeerd heeft gezet, maar nu babbels krijgt.
Zijn naam is Arizona en het is de bedoeling dat hij volgend jaar mee gaat naa de SGW.
Kris schreef:Arie is geen heethoofd, maar wel een zenuwpees. Kan enorm uit zijn plaat gaan van andere paarden om zich heen en kan aan de kletter gaan als ie iets engs/vreemds ziet.
Gister voor het eerst viertal gereden en dat deed ie dan weer erg braaf.
Muluna, waar heb je je Indorado mee laten dekken?
Kris schreef:Oke, waarom heb je voor Sandro Beast gekozen?
Ik heb op 'fokgebied' niet echt een heel 'profesionele' kijk. Mijn zus heeft heel lang bij een dekstation gewerkt en haar toenmalige baas zag veel in deze hengst en na het bekijken van mijn merrie was dit zijn aanbeveling. En qua dekgeld was deze hengst ook nog eens zeer gunstig in onze afweging. Kris schreef:Spannund idd!
Prachtig veulen!... maar dat zeggen alle "moeders" van hun kind he

hihhi
Marijkeeee schreef:Leuk een Indorado topic
en idd Muluna ieder vind hun eigen veulen het mooisthihhi
Oh ja ze blijft trouwens nog steeds heel lang donker schimmel.. ze word wel steeds iets lichter maar houd wel wat donkere schimmel vlekken.. ze was als 4 jarige nog zwart bruin
zal nu jullie profielen ff bekieken

Marijkeeee schreef:Goedemorgen
@Kris: idd die van jou ziet er ook nog mooi donker uit![]()
Zal vanmiddag onze Indorado voor het eerst weer even aan de longe doen en zien hoe ze het vind om bij haar veulentje weg te zijn.. dan probeer ik haar vant zomer weer een paar x op concours te starten

.