Nakomeling Krack C

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:48

Daar heb je gelijk in , ik starte met mijn vorige ook maar 1 x per maand .. meer dan genoeg idd.

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:40

Die ken ik niet! Zie wel wat gemeenschappelijke vrienden :) ff gespiekt op dr profiel en lijkt me inderdaad fijn :)

Ik start soms 3x in de week en soms 3 maanden niet. Nouja dat 3x in de week kwam omdat ik die laatste punt in de z1 moest en zou halen :') deze week toevallig vanavond trainen in een paar dorpen verderop en zondag wedstrijd. Vind ik wel fijn. Spring 1x in de week thuis en dan is het vooral controle en aan de techniek werken en dan af en toe op oefenparcours in de buurt en daarna op wedstrijd. De weken vliegen echt voorbij! Voor je het weet ben je alweer een maand niet weggeweest.

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:49

Wat ik vandaag had ... ik ben er ziek van ;(
Kreeg vanmorgen op stal te horen dat de stalling omhoog gaat ... met 35 euro :oo
Dat wordt voor mij echt teveel ik kom dan op 420 euro incl trailerstalling.
Nu zou het nog te overzien zijn als we net als een aantal maanden geleden met niet zoveel mensen staan...
Maar de uitspraak die ze toen gedaan hadden over dat 10 mensen op stal mooi zat was zijn ze vergeten denk ik want er zijn er een hoop bij gekomen .. zelfs voor winterstalling . Ze zeiden van het zomer nog dat ze er niet van hoefden te leven , ook dat lijken ze vergeten want ze zeggen nu dat het allemaal niet uit kan . Ik ben er echt ziek van Y;( dus nu moet ik opzoek naar een andere stalling helaas want ik wilde daar nooit meer weg ... maar helaas :(:) .

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 21:20

moniek21 schreef:
Wat ik vandaag had ... ik ben er ziek van ;(
Kreeg vanmorgen op stal te horen dat de stalling omhoog gaat ... met 35 euro :oo
Dat wordt voor mij echt teveel ik kom dan op 420 euro incl trailerstalling.
Nu zou het nog te overzien zijn als we net als een aantal maanden geleden met niet zoveel mensen staan...
Maar de uitspraak die ze toen gedaan hadden over dat 10 mensen op stal mooi zat was zijn ze vergeten denk ik want er zijn er een hoop bij gekomen .. zelfs voor winterstalling . Ze zeiden van het zomer nog dat ze er niet van hoefden te leven , ook dat lijken ze vergeten want ze zeggen nu dat het allemaal niet uit kan . Ik ben er echt ziek van Y;( dus nu moet ik opzoek naar een andere stalling helaas want ik wilde daar nooit meer weg ... maar helaas :(:) .

Woow :oo dat is echt wel een serieus bedrag.. Hoop dat je snel iets anders vindt..

Ik zag je foto nog van Hudson.. Die van mij heeft ook zo'n grapje, staat ie met zn maatje samen aan zijn eigen deken te trekken :') hoe dat ding nog heel is geen idee, lijken wel 2 honden :')

vibabu schreef:
Hij mag nu een minuutje stappen van de veearts en morgen 5 minuten. Gaat idd al een stuk beter! Al zijn stalbandages ook wel echt een uitvinding. Die houden zn voorbenen helemaal dun en achter is het te doen.. ze staan iig niet meer op ploffen.

Morgen weer even op pad met vosje. Een rondje oefenspringen en dan zondag weer op wedstrijd. Hebben jullie nog iets op de planning?

Fijn dat het zo de goede kant op gaat! +:)+ en veel succes van het weekend!

Jeska2 schreef:
Goed bezig allemaal! Wij waren ook heel goed bezig maar nu even een stop, gien had ineens een dik been na gek doen in de paddock. Vandaag was het alweer over en ze loopt verder ook gewoon goed dus van de week maar is gaan opbouwen weer!

Vandaag naar een beurs in Duitsland geweest, Supermooi setje kunnen scoren!

Hoe is het met haar been afgelopen? En mooie set zeg! Ben altijd dol op al die eskadron setjes maar :$ :$


Elise_K schreef:
Wij hebben gisteren clubkamioenschap springen gehad, vandaag dressuur. Ik vind het dan altijd leuk om een moeilijkere klasse dan normaal te pakken.
Gisteren ging echt super goed! 90 cm, klassiek pacours foutloos, had nog nooit barrage gereden met dit paard maar we gingen er gewoon voor! Idus lekker krap gedraaid en afgesneden :D 1 balkje *\o/*
Daarna zelfde pacours maar direct op tijd, weer foutloos en ook wat kunnen afsnijden *\o/*

Vandaag gaan we een z1 proef proberen := de wissels gaan nog met een pasje draf, maar we gaan t gewoon proberen! Doel is niet te verdwalen met al die gekke letters :')


Netjes van het parcours, hoe is de proef gegaan? *\o/*

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 00:00

moniek21 schreef:
Wat ik vandaag had ... ik ben er ziek van ;(
Kreeg vanmorgen op stal te horen dat de stalling omhoog gaat ... met 35 euro :oo
Dat wordt voor mij echt teveel ik kom dan op 420 euro incl trailerstalling.
Nu zou het nog te overzien zijn als we net als een aantal maanden geleden met niet zoveel mensen staan...
Maar de uitspraak die ze toen gedaan hadden over dat 10 mensen op stal mooi zat was zijn ze vergeten denk ik want er zijn er een hoop bij gekomen .. zelfs voor winterstalling . Ze zeiden van het zomer nog dat ze er niet van hoefden te leven , ook dat lijken ze vergeten want ze zeggen nu dat het allemaal niet uit kan . Ik ben er echt ziek van Y;( dus nu moet ik opzoek naar een andere stalling helaas want ik wilde daar nooit meer weg ... maar helaas :(:) .


Wauw wat een geld! Bij mij was het stalgeld, na 10 jaar ofzo, ook verhoogd. Met 10 euro :')

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 09:18

Ouh Moniek dat meen je niet :( had net zo'n leuk verhaal te vertellen, heb over jou gedroomd! We deden mee aan dezelfde wedstrijd en zag Hudson zelfs staan op de camion :') terwijl je een van hebt.. Ik begon met jou te praten maar je verstond mijn dialect niet :') echt geniaal! Terwijl ik jou dus nog nooit gezien heb :+

Maar echt zonde van je stal dus, kan het mij niet voorstellen dat ik een andere zou moeten zoeken :(

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 10:52

Jemig wat een bedrag...

Voor mij ook de reden dat ik geen eigen paard meer neem ;)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:31

Qleke , fantastisch :D die droom .

Ik ga vanmiddag bij 2 stallen kijken +:)+ ik hou jullie op de hoogte ;)

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 13:38

Ben benieuwd Moniek! Wel balen hoor :(

Wat een geweldige droom! :')

Gister een rondje gesprongen man man wat was ze weer heet! Rondje van een meter gesprongen en daarna nog een rondje 1.10. Op naar zondag! :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 15:38

Wauw Vibabu super , heel veel succes :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:18

Nou per 28 dec ga ik naar een nieuw te openen stal .. wordt nog 20 euro goedkoper ook dat is helemaal leuk . Voelde goed , alles klonk top de plannen die ze hebben dus gelijk maar een box gereserveerd .

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 19:50

Haha leuk Vibabu! Vond dat vroeger ook een kick geven als mijn paard zo ontplofte boven de sprong! Helaas in het parcours kon ik ze nooit tegenhouden :( daardoor wat angst gekregen.. maar vond dat verder altijd leuk!

Da's snel gevonden Moniek! Hoop dat het jullie goed zal afgaan! :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 22:05

Dank je wel Qleke :D

__PrinCes

Berichten: 2551
Geregistreerd: 14-07-05

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 08:55

Gaaf hoor vibabu!

Super fijn Moniek. Hoop dat het een fijne plek voor jullie gaat worden :)

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 14:25

Er is vandaag een wending gekomen in het verhaal ... Hudson blijft staan *\o/* ik ben zo opgelucht .. het is geen makkelijk paard om te verhuizen nouja dat is ook niet helemaal waar misschien ligt het wel meer aan mij :') .. maar gelukkig is alles helemaal goed gekomen want ik wilde al niet weg en nu hoeft het ook niet :D

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 15:31

Ah super Moniek!! Gelukkig beseffen onze paarden al dat menselijk gedoe niet :D kan toch best chaotisch zijn soms!!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:15

Gelukkig idd Qleke , maar merkte toch vandaag aan Hudson dat hij wat traag was dus hij heeft wel de spanning opgepikt denk ik ;)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 17:35

Oeh gelukkig Moniek best serieus bedrag ook pff!

Met gien alles weer goed we zijn weer aan het opbouwen!

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:15

Jeska wat een goed nieuws :)

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 22:24

Ja idd ergens voelen ze toch dat er wat scheelt, maar gelukkig blijft het hele verhaal toch onwetend voor hen!

Super Jeska, ik vond het ook een mooi setje trouwens!

Qleke
Berichten: 922
Geregistreerd: 20-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 20:40

Zalig lesje gehad vandaag! Weeral een stapje gezet met mn zit, man dat is een levenslang werk denk ik soms! Maar het verschil bij [***] was weer overduidelijk!

Binnenkort ga ik voorrijden voor een jurycurses en er komt iemand uit NL lesgeven, namelijk A.draan H.amoen. Ken hem niet, maar zal sws weer interessant zijn :)

vibabuJarig

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-17 22:43

Wat leuk Qleke! Ik ken hem niet haha.

Wat fijn Moniek! Maar heeft het niet je vertrouwen geschaad?

Ik heb vandaag 2 rondjes b gesprongen. 1e rondje stond er zomaar ineens een hindernis en werd springen niks (ze was te druk met moeilijk doen) 2e rondje ging iets beter op hindernis 2 alleen een te grote sprong waardoor ik mn teugels even bij elkaar moest rapen en ze weer giga door mn been heen ging. Dus heb maar een volte gedraait. Zonde want verder wel foutloos. Filmpje ga ik niet openbaar zetten maar mocht iemand het willen zien... wil ik hem best via pb sturen.

R_emkee

Berichten: 3455
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Tussen apeldoorn en Arnhem in

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 13:05

Super moniek dat je toch kan blijven staan ;)

En super jeska dat je weer mag oppakken ;)

Balen vibadu dat springen niet zo fijn ging marja wel foutloos ;)

Ik heb gister weer gesprongen.met adje :D ging super goed Afbeelding

moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 18:53

Vibabu , ja dat heeft het zeker .. maar zolang Hudson er is blijf ik daar en met een volgende zie ik wel ;)

Jammer dat het springen niet helemaal top ging .. maar idd wel foutloos :)

Remke , Adje is een topper :)

Jeska2

Berichten: 541
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:02

Wel een bekende naam voor mij Qleke! Ben benieuwd naar je ervaring.

Ik heb gisteren ook weer gelest, super fijn liep ze. Echt blij met hoe het nu gaat! :D En je zit is altijd iets om aan te blijven werken volgens mij. |o