Ik weet niet of er al een topic is maar wie heeft er een nakomeling van Warrant??
Wij laten onze merrie wasschijnlijk dit seizoen dekken door deze hengst, op advies van Nijhof hebben we gekozen voor deze hengst.
Hoe zijn jullie ervaringen met deze nakomelingen??
3miel
Geplaatst: 22-04-09 00:33
Wij hebben een Warrant x Indoctro van een maand oud en zijn echt heel erg tevreden met dit veulen! Knap koppie, mooie verhoudingen en mooie gangen. Verder ook een super braaf karakter.
Ik heb een 7 jarige merrie Calvados x Indoctro x Jus de Pommes die we ook laten dekken door Warrant.. eerlijk gezegt is het een beetje een gok omdat ik niet echt nakomelingen van hem gezien heb. Ken wel voldoende Numero Uno's met een goed karakter en goede bewegingen. We hebben deze hengst vooral gekozen omdat hij mooi langelijnde veulens schijnt te brengen.. Een goede galop en veel vermogen.
Mijn veulen van Warrant is heel terughoudend en best wel bang. Maar hoorde van vorige eigenaar van de moeder van het veulen dat zij ook als veulen erg bang was, dus dat ligt dan denk ik meer aan de moederlijn
ja, heeft genoeg ruimte en vooral veel kracht in de achterhand in de galop viel me op
Emma1997
Geplaatst: 19-07-09 21:28
Ik heb zelf geen nakomeling van Warrant, maar overweeg er volgend jaar een merrie bij te dekken. Ik heb dit jaar diverse zeer opvallende veulens van Warrant gezien, en bovendien komt hij uit een super merriestam.
xDAANTJEE
Geplaatst: 27-07-09 15:43
Eind mei krijgt als alles goed verloopt mijn calvados merrie een veulen van warrant!
@Emma: Leuk dat je Warrant overweegd! Zou je het zeker kunnen aanbevelen. Mijn kleine Elin kan goed bewegen en heeft een heel fijn karakter. Is heel nieuwsgierig, maar absoluut niet brutaal. Vandaag heeft ze over een balkje gesprongen die in de bak lag en dat zag er goed uit
Super Daantje dat het gelukt is, nu maar hopen dat alles goed gaat tijdens de dracht etc!