hoi,
bedankt voor je reactie!
mijn pony buigt de sprong de laatste dagen meestal wel (niet optimaal, maar hij buigt tenminste!),
maar soms helemaal níet..
bij haar geld ook dat het erger wordt als ze stil staat, of in een mindere conditie verkeerd.
advies van de fysio was idd om de achterhand te trainen, en over de rug te laten lopen, maar het is een shet dus rijden valt af, en plek om haar te longeren is er momenteel niet.
ik loop elke dag een stuk met haar, en wissel stap af met stukjes draven.
wat me vandaag opviel, is dat het lijkt alsof ze vocht vasthoud bij de knie (achter, beide kanten),
ik voelde aan het gewricht, en daar reageerd ze stekelig op (ook beide kanten).
echt trappen en been optrekken, terwijl ze doorgaans niet snel van slag is te brengen.
het voelt wat bobbelig, (lijkt alsof ik 3 schijven voel, boven, midden en onder??)
ik ga eens voelen bij 1 van de andere pony's morgen (de twenter die erbij loopt vind het vast wel goed gok ik haha), om te kijken of er verschil in zit!
van die pony weet ik zeker dat ze goede knieën heeft.
ik dacht vandaag dat onze pony nu wel een stuk beter liep, maar toen liep ik langs wat paarden in de bak, en ging praatje maken met de eigenaar,
en vertelde waarom ik elke dag met de pony loop (
)
dus toen we verder liepen ging hij even kijken hoe het loopje dan was en het viel hem meteen op
ach ja, het zal ook wel een beetje zo blijven, hoort gewoon bij de pony denk ik 
maar ik vind het leuk me erin te verdiepen, om mn kennis te verbreden, en te weten wat ik voor haar kan doen, en wat ik beter kan laten.
al hoop ik wel dat we in de toekomst met haar kunnen mennen, omdat zowel de pony, als ik het leuk vinden om op pad te gaan