Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mindim schreef:Het been is na 3 maanden nog steeds dik, maar hij loopt er niet kreupel op. Dus het is altijd verstandig om een scan te laten maken, het paard wordt nu waarschijnlijk na de diagnose op het oog te hebben gesteld, afgeschreven.
Hij galloppeert uit zichzelf in de wei en springt over de draden. Het is mijn paard niet, ik probeer iemand te overtuigen hem voor het afschrijven langs een kliniek te laten gaan en probeer enigszins met argumenten te komen. Mijn paard was allang op de kliniek geweest.
een half jaar is veel realistischer ! veel succes met deze mensen...goed dat ze mij niet tegenkomen
Citaat:3mnd is net als 5 minuten voor een peesblessure een half jaar is veel realistischer ! veel succes met deze mensen...goed dat ze mij niet tegenkomen

Mindim schreef:Citaat:3mnd is net als 5 minuten voor een peesblessure een half jaar is veel realistischer ! veel succes met deze mensen...goed dat ze mij niet tegenkomen
Ik vind het ook heel naar, vooral omdat ik het zelf anders zou doen. Maar ik kan alleen met argumenten komen en suggesties. Maar verder kan ik niet veel, het is niet mijn paard.
Hij heeft zich verstapt en na een paar dagen iets minder te lopen, loopt hij nu weer goed. Hij draaft zelfs en dat heeft hij sinds het moment van het oplopen van de blessure niet meer gedaan. Hij draaft, ook uitgestrekt, showt ook. Hij loopt in de wei met wat oudjes (op stal wordt ie gek). Kan het zijn dat er iets is "goed" geschoten? Been is nog wel dik.