Ik heb sinds kort een ruin en die heeft rechtsachter een krampbeen of Hanetred, nou wordt ik niet veel wijs in het verschil hierin ??
Wel zie ik heel duidelijk dat hij in stap duidelijk het been anders neerzet en ook wil hij nog niet zijn achterbenen geven met uit krabben, tijdens het rijden in draf merk ik er eigenlijk niet veel van, wel heb ik het idee dat ik wat naar links en rechts wordt * gegooit* maar dit kan ook nog puur liggen aan zijn balans die hij nog niet helemaal heeft gevonden, qua zicht zie je er eigenlijk niet veel van tijdens het rijden, puur in stap is het te zien.Voor alle duidelijkheid, paard is goedgekeurd, heeft alleen de bemerking stijf in stap maar verdwijnt in draf. (Ook was ik op de hoogte van zijn been voor aankoop.) Ik wil er nog wel een ostheopaat naar laten kijken maar weet iemand het preciese verschil tussen deze twee?
*edit* typefoutje
) handelsstal?
Uhr nope * schudt heftig van nee* Het is een 4 jarige die ik via een kennis gekocht heb, foto's in mijn profiel.
) En het achterbeen moet eigenlijk gewoon de afdruk van het voorbeen overstappen.
?