En je hoeft ook geen dure gaiters te kopen
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ikke wel blij
(sprak zij uit ervaring). Voor paarden met iets minder gigantische voeten is het wel een goede tip. Speedster schreef:Jammer genoeg gaat dat niet lukken bij een paard dat op grote voet leeft(sprak zij uit ervaring). Voor paarden met iets minder gigantische voeten is het wel een goede tip.
Zahlina schreef:Euh dit klinkt bijna als een bontje leggen onder een slecht zittend zadel, lijkt me toch niet de oplossing.
Volgens mij is het beter om gewoon passende hoefschoenen aan te trekken zoals het ook beter is om een goed passend zadel op je paard te hebben liggen.

, en kun je dit bestellen
Arabesk schreef:het komt door het ontwerp
die rand die gaat schuren hoe dan ook
zelf zijn ze daar ook al achter inmiddels, en kun je dit bestellen
Thorrie schreef:En hoe doe je die sokken dan aan? Knip je de tip eruit, 2 sokken over elkaar...?
Ik doe steeds de gaiters(hoewel hij zonder ook nooit schuurplekjes heeft) aan maar moet er zo hard aan trekken. Die schoenen gaan aan als niks, maar die gaiters....
DubbelDun schreef:Ik gooi dit topic even bewust omhoog...
Denken jullie dat deze wraps
ook gaan passen bij Old Mac's ???
Het handige hiervan is dat je ze een stuk makkelijker aan doet, alleen de bevestigingen zitten een stuk verder naar voren.