osteopaat Sandra van Leeuwen.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aerdenhout1

osteopaat Sandra van Leeuwen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 16:59

Ik moet toch echt even mijn verhaal kwijt. Sandra van Leeuwen is 1 week geleden hier voor heteerst op stal geweest om enkele pensionpaarden te behandelen. Ik dacht...ach joh, ze komt nu toch...ik laat een van mijn paarden ook nakijken. De merrie heeft een zwaar ongeluk gehad een paar jaar geleden en wordt sinds kort pas ingereden. Ze is nu 7 jaar en liep sinds een paar weken gewoon niet goed, zeg maar gerust kreupel, achter.
Natuurlijk direkt het werk stopgezet, maar geen verbetering.
Het verhaal van Kyrana is te lang om te vertellen, maar ze is dus behandeld ongeveer een uur lang. En wat gebeurd er al de volgende dag...je snapt hem al...paard loopt dus stukken beter. Nu een week later hebben we haar gisteravond even in de bak laten draven en ze loopt nu dus gewoon goed!
Natuurlijk is het afwachten als ze weer wordt belast.
Meer mensen met zulke geweldige resultaten?
Ik ben in elk geval helemaal om en kan Sandra niet genoeg bedanken!

SkyMarian

Re: osteopaat Sandra van Leeuwen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 19:55

Wel goede resultaten, maar niet zo snel Lachen en een andere osteopaat Ja

garny95

Re: osteopaat Sandra van Leeuwen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:07

fijn te lezen, nu hoop ik dat er veel meer de volgende keer denken: ach joh, ze komt nu toch...
mijn merrie is vorige jaar ook nagekeken en dat was ook nodig en dit jaar weer en ik doe echt geen idiote dingen met mijn paard, ze vallen eens, of hangen een keer aan een touw.
Dus net als de tandarts wil ik nu ook jaarlijks een check bij de osteopaat en ik masseer zelf, als die paarden zo hard voor je werken is dat echt geen overbodige luxe. Waar komt ze vandaan, ik heb nog niet van haar gehoord ?