Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Lorri schreef:Mijn paardje was ook ineens kreupel aan de achterhand, na twee weken boxrust en stappen liep ze redelijk nog wel wat onregelmatig. Toen ben ik naar de Da gegaan en die heeft foto's genomen en toen bleek ze hoefkatrol te hebben in haar re voorbeen. Dus ik zou zeker even foto's laten nemen
Heb van 2 gevallen al gehoord/gezien.
)
Aukelizzy schreef:Ik lees net dit topic en heb toch nog een vraagje.
Waarom heeft de merrie eerder 3 jaar stil gestaan.
Misschien negatief gedacht maar kan het niet zijn dat dat toendertijd om dezelfde reden gedaan is?
Bij mij op stal staat nu ook een merrie met een vage kreupelheid links achter.
Ook door de medische molen geweest en nog steeds geen diagnose.
Het advies is nu bij haar 1 jaar weide gang en dan maar eens kijken.
tyara1 schreef:hoe oud is de merrie eigenlijk? ben het wel eens met aukelizzy, waarom is de merrie toen aan die fokker verkocht? missch was er toen al wat aan de hand. heel vaak worden paarden waar wat aan mankeert verkocht aan een fokker. omdat ze voor het rijden niet meer gebruikt kunnen worden. heb je haar laten keuren toen je haar kocht? hou er rekening mee dat dit paard missch een verborgen gebrek heeft. paarden met een verborgen gebrek die niet gereden worden zie je niks aan, zodra ze aan het werk worden gezet komt het gebrek boven....was het ook een redelijk laag bedrag waar je haar voor gekocht hebt??
tyara1 schreef:in frankrijk??