enfin, vanop de 1 op andere dag liep zij met een slepend been. Uiteindelijk tot kreupel toe. Dierarts laten komen en zij constateerde rotstraal. Ik ok...nooooit aan gedacht want ik ben heeel netjes op haar hoeven. Uiteindelijk is dit goed genezen maar ze bleef slepen en onregelmatig lopen.
Ben uiteindelijk naar een arts in de buurt gegaan en foto's laten nemen. was niks op te zien en ongeloofelijk..ze liep gewoon goed toen ik daar was
grappemaker!!! De arts dacht dus aan verrekte kniebanden. Verder weinig info meegekregen en langzaam weer wat rijden opgepakt. Eerst dagen lang stappen en voorzichtig weer draven en gelop. Nog niks geen zware oefeningen, puur basis. Ik vond haar wel nog erg onregelmatig, maar dit verschilde enorm p/dag. EN ze is zo sterk en zwaar op de hand geworden. Ook aan de longe, wil ze rechts neit goed aanspringen in galop en zet ze altijd bij stilstand haar been DIRECT op rust. Niet normaal...nee heel diep buigend. Ik ben het nu beu, want ze liep v.d week weer slechter dan slecht. Volgende week naar belgie en alles laten onderzoeken. Artsen hier zeggen, het is onderaan in been. ik zeg...BOVENAAN! Ik denk knie of bekken ofzo. Kort op een rijtje: r-been niet onder lichaam willen en kunnen plaatsen, slepen, been altijd op rust hebben in stilstand, verkeerd aanspringen in r-galop en nu duidelijk zichtbaar...net of haar knie er los aanhangt...heel weinig spiermassa. 1 ding...paard blijft keihard, want niks geen protest en o ja...zelfs rek en strekoefeningen van fysio kwamen 100% goed naar voren. niks geen pijn te merken. Anyway...voordat ik volgende week naar belgie ga vroeg ik me af of iemand dit herkend? Ik vind zo zielig en vervelend, fijn om even over te praten
Gr nienke