wat is nu het verschil/overeenkomst tussen een osteopaat en een chriropractor?
Voor onze fjord (1992) zijn we op zoek naar iemand die zijn blokkades kan opheffen.
Het gaat hier over een pony die op vierjarige leeftijd een toets heeft gedaan en waar de gangen als onregelmatig beschreven werden en over de galop werd gezegd dat de voorhand niet in verband stond met de achterhand.
Iets daarna is zijn hoefbeen gekanteld en een stukje afgebroken. Toen meegegeven met de verzekering om geslacht te worden maar uiteindelijk is hij op 5 december 2000 bij ons terecht gekomen.
Alweer een tijd geleden foto's gemaakt van zijn voet waar een mooi maar iets korter hoefbeentje staat.
Het afgebroken stukje is waarschijnlijk afgevoerd door de losse hoefwand die hij had toen we hem kochten.
Zijn voeten zijn nu goed en hard en hij loopt op blote voeten maar als je hem ziet versnellen zie je dat zijn achterkant niet lekker meegaat.
Ik zeg altijd dat hij van voren niet weet dat hij van achteren ook leeft.
Nou zaten we te denken aan een osteopaat te laten komen maar andere zeiden weer een chiropractor.
Graag zou ik wat meningen of verhalen horen dan kan ik samen met de dierenarts een goede keuze maken.