Welke hoefsmid?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kimberliie4

Welke hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 16:36

Ik ben even nieuwgierige bui, en heb de vraag:
Welke hoefsmid hebben jullie?
Ik zelf had altijd Paula Werkhoven, heb haar leren kennen toen er op mijn wedstrijd een ijzer los kwam te zitten, en zij heeft me toen even geholpen. En toen had ik haar als vaste hoefsmid.
(toen ik nog een paardje had, heb nu een verzorgpaard en ja, daar komt Paula ook!)

Ben benieuwd naar jullie verhaal!!

mirgino

Re: Welke hoefsmid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 22:24

ik kan hier wel de naam neerzetten,maar ik denk niet dat dat enige waarde heeft omdat ik ook niet elke smid uit Ned kent Knipoog

maar ik heb deze smid [ eerst de vader nu de zoon] al vanag 1975 en het bevalt uitstekend Ja

GinaLoveStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:50

Ik weet niet of ik de naam hier mag neer zetten!
Maar hij is de stal eigenaar van de stal waar ik sta en sinds ik daar sta is er niks fout geweest als hij ze doet vet hij het ook in!
Van mensen die ook op stal staan bij ons die hebben heel vaak bij hun andere de ijzers veloren en bij hem nu nooit meer.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 08:53

Weet ook niet of die zo blij is dat ik zijn naam hier neer zet,

maar heb een ontzettende toffe hoefsmid die mij de kneepjes van het vak heeft geleerd. Bovendien komt hij elke maand een keer langs om te kijken. Dit geheel gratis!

Kan hem altijd bellen als er iets is met haar hoeven en dan komt die gewoon kijken Lachen