Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
)

Cowgirl schreef:Met een snelle sluitertijd moet je dit ook wel in een serie op foto kunnen krijgen.
Ik vind het filmpje niet zo heel geweldig eigenlijk. Op PN staat geloof ik een filmpje die nog langzamer is en die de hoef wat duidelijker in beeld heeft.
Misschien een leuk projectje voor mij
Ik ben idd ook erg benieuwd naar een beslagen hoef maar ik verwacht dat bij een corect beslag de landing hetzelfde is...wellicht zal het uitzetten minder duidelijk te zien zijn.
Ook een kunstof beslagen hoef lijkt me intressant. Aangezien daarvan wordt beweert dat het hoefmechanisme op zo'n beslag beter functioneert dan op een ijzer.

arno8 schreef:Ik weet niet heel veel van camera's. Maar als je het beter dan film wil doen, moet de sluitertijd zo zijn dat hij meer dan 24 foto's per seconde maakt, bestaan die?
Ik weet wel dat er veel betere filmpjes zijn, maar niet iedereen heeft daarvoor het materiaal in huis. En eigenlijk is een mobiele telefoon al goed genoeg om het in beeld te krijgen. Ik wil hier vooral veel filmpjes verzamelen en ze achter elkaar zetten.
.
. En meneer paard had niet zo veel zin om door te draven, zoals gewoonlijk
. Maar ik hoop dat er een paar goede beelden tussen zitten. Nu moet ik er alleen nog achter komen hoe ik het op mijn pc krijg. Meteen branden lukt me dan weer wel

)