blijven ze goed zitten, kan je ze gemakkelijk aan en uit trekken, hoe is de pasvorm, andere voor- en nadelen?
heb met de zoekfunctie een topic over hoefschoenen en de verschillende ervaringen gevonden maar dat is van 2006.
ondertussen zijn er ook al weer nieuwe spelers op de markt.
ik wil heel graag voor mijn ijslander hoefschoenen aanschaffen maar omdat ze erg duur zijn wil ik graag een goede keuze maken.
in wat ik tot nu toe gevonden heb lijken bovenstaande mij de beste, maar misschien vergis me daarin.
wie heeft er ervaring met deze, of met andere hoefschoen die je met me wil delen, en ik zou graag vooral iets horen over de ervaringen met kleine [ijslander] hoeven, ik heb maat 0 nodig van deze schoen als ik het allemaal goed opgemeten heb, heb begrepen dat oldmac's vooral voor wijde hoeven zijn.
vind het trouwens erg jammer dat er bijna nergens op het net gebruikersinfo te vinden is [verkoopinformatie dan weer wel] van dit toch wel dure product, hoewel dat natuurlijk in vergelijking met beslaan ook wel weer mee valt, maar ik vind het wel nogal een uitgave in één keer.
hoop dat jullie wat info voor me hebben, sinds ik het topic van ik meen arabesk over hoe een hoef eruit ziet gezien heb heb ik voor mezelf met zekerheid besloten dat daar bij mijn paard in ieder geval nóóit meer één nagel ingeslagen wordt...