Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

SusieQ87 schreef:Nee, hij zit echt in het midden, de smid zei ook dat het een oude scheur is die eruit moet groeien.
Is het bij jou door de hoefnagels gekomen ?

Mijn paard(sinds 6 weken)heeft vroeger op ijzers gestaan,toen ik hem kocht gingen er ijzers onder de smid hier zei dat ik dat het beste zo kon laten als ik veel naar buiten ging, inderdaad zoals jij zegt ivm asvalt e.d.SusieQ87 schreef:Hij zei ook niet dat de scheur er zonder reden zatMijn paard(sinds 6 weken)heeft vroeger op ijzers gestaan,toen ik hem kocht gingen er ijzers onder de smid hier zei dat ik dat het beste zo kon laten als ik veel naar buiten ging, inderdaad zoals jij zegt ivm asvalt e.d.
Voor de rest had de smid geen opmerkingen over zijn hoeven, hij gaat binnenkort weer voor (evt) nieuwe ijzers.
Ik ben nu de site aan het bekijken, maar krijg zo van 2 kanten verhalen he. Aan de ene kant, een paard loopt in de natuur ook niet met ijzers, maarja hij staat in de natuur ook niet op stal. Snap je wat ik bedoel ?
maar je kunt het wel zo 'natuurlijk' mogelijk maken voor je paard.