Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

LoveRomeo schreef:Elk paard heeft zowieso artrose, maar dat (behoord) pas op latere leeftijd naar boven te komen.
Ik heb mijne dus ook op de foto laten zetten op 3 benen, en hij had lichte artrose, maar niets ernstigs (en dat terwijl hij al bijna 18 is, en al vroeg in de Z heeft gelopen). De veearts heeft mij verder niks aangeraden, omdat hij hier geen last van zou moeten hebben. Hij is alleen wat stijver, en met slecht/koud weer is hij slecht.
Maar mischien eens naar laten kijken idd. het hoeft niet meteen iets ernstigs te zijn hoor, paarden kunnen makkelijk met artrose leven, en mocht het zo erg zijn kan je altijd erover nadenken om het te laten inspuiten..
Lijkt me niet dat het ineens binnen korte tijd verschrikkelijk slecht is..
Hessie20 schreef:Hai meis, ik hoop dat het allemaal meevalt met Ol! Ik duim voor je zo... x

het gaat weer helemaal goed met mijn paard. het was al boven opgengebroken, maar smid heeft het een paar dagen later toch nog van onder open gemaakt, zodat het aan beide kanten eruit kon, en het niet naar beneden kon slaan. Hij heeft nog wel een flink gaf in zijn zool, maar zweer is inmiddels gelukkig helemaal over, hij loopt weer helemaal top
heb op aanraden van de smid na het aan de onderkant open maken nog 2 dagen in de soda geweekt.