Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Moelie schreef:Je kunt daar via internet spul voor bestellen, of in de ruitershop kopen maar dat weet ik niet zeker. Ik weet ff niet hoe het heet maar een vriendin van me had het laatst ook, en dat helpt keigoed. Het is paars spul, in een 1 liter bus. Anders moet je even informeren bij de ruitershop, maar hoe komt het dattie rotstraal heeft dan, krab je de hoeven niet goed uit dan?
Moelie schreef:Je kunt daar via internet spul voor bestellen, of in de ruitershop kopen maar dat weet ik niet zeker. Ik weet ff niet hoe het heet maar een vriendin van me had het laatst ook, en dat helpt keigoed. Het is paars spul, in een 1 liter bus. Anders moet je even informeren bij de ruitershop, maar hoe komt het dattie rotstraal heeft dan, krab je de hoeven niet goed uit dan?
.Mooie oplossing als er geen egyptische zalf voor handen is 
crow schreef:Moelie schreef:Je kunt daar via internet spul voor bestellen, of in de ruitershop kopen maar dat weet ik niet zeker. Ik weet ff niet hoe het heet maar een vriendin van me had het laatst ook, en dat helpt keigoed. Het is paars spul, in een 1 liter bus. Anders moet je even informeren bij de ruitershop, maar hoe komt het dattie rotstraal heeft dan, krab je de hoeven niet goed uit dan?
Het komt vaak juist door te diep uitkrabben!! 2 keer per dag uitwassen met betadineshampoo, droog wrijven en dan egyptische zalf erover.