Ze belast het been wel, maar met lopen is het een halverende snelheid van wat ik van haar gewend ben, en ook trekt ze haar been hoger op. Gelukkig eet ze verder wel goed, en is ze nog steeds gewoon Wietje. Alleen dan met een oma tempo en een pijnlijk pootje. Schoonmaken vind ze absoluut niet leuk, en lukt ook bijna niet omdat ze het niet waardeerd als ik eraan zit. Maar goed, het moet wel gebeuren.
Dit is de wond:

Ik heb de DA aan de telefoon gehad, maar hji is niet langs geweest. Dat leek hem nog niet nodig. Daarnaast is de wond inmiddels ook meer dan 2 dagen oud. Ik kwam er gisteren pas achter, het is de dag ervoor gebeurd maar pas laat ondekt helaas. De staleigenaar heeft het die avond afgespoten en wondspray opgedaan.
Nu staat mevrouw dus heerlijk weer te nietsen in het land, maak ik de wond minstens 2x per dag schoon en spoel ik dr been af, omdat haar kogel ietswat vocht vast wilt houden. Echt stappen durf ik eigenlijk niet, dus laat ik haar lekker de hele dag in het land lopen. De DA adviseerde me verder om er eventueel een verbandje om te doen, zodat het schoon blijft wat betreft de vieze vliegen die er snel door worden aangetrokken (er komt ietswat vocht uit).
Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen met dit soort wonden, aangezien het op, of iig vrijwel op, de hoef bevind. Hoe is jullie ervaring met de geneznig van dit soort wonden? (ik heb het idee dat we er een lange dobber aan gaan hebben). Nou ja, tijd maakt verder niets uit, als vos maar weer snel haar been goed kan gebruiken. Zo op oma tempo is ze eigenlijk wel erg sneu

). Ik hou haar nauwlettend in de gaten, omdat ik het toch maar eng vind zo'n wond. 2 a 3x per dag naar dr toe, afspruiten, sprayen... Tot haar grote ergenis heb ik de termometer ook weer gehaald
Hou je ons op de hoogte?
Ze had blijkbaar zelfs weer lopen mutsen in het land, want heb me helemaal krom moeten zoeken naar een voorijzer dat ze eraf had getikt
(afgelopen nacht amper