Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TNT schreef:ik ken dus ook iemand die het zelf doet en die blijft maar vijlen op het paard, het heeft bijna geen hoef meer over en iedereen zegt er wat van en zij gaat vrolijk door, af en toe komt haar "smid" en die haalt er dan ook nog wat vanaf (vloeitje dun) en dan gaaat zij weer aan de slag. Op stal worden we allemaal gek ervan en ze luistert maar niet
opala schreef:TNT schreef:ik ken dus ook iemand die het zelf doet en die blijft maar vijlen op het paard, het heeft bijna geen hoef meer over en iedereen zegt er wat van en zij gaat vrolijk door, af en toe komt haar "smid" en die haalt er dan ook nog wat vanaf (vloeitje dun) en dan gaaat zij weer aan de slag. Op stal worden we allemaal gek ervan en ze luistert maar niet
Maar ... het gaat erom hoe het paard gaat en staat. Wanneer paarden laag op de verzenen staan, hoeft dat niet meteen te betekenen dat dat fout is.
Widner schreef:Maar ik denk dat we dan ook op de site van paardnatuurlijk moeten lezen, om het verhaal van 2 kanten te kunnen zien.
griebels schreef:Je moet de standen van een hoef niet gaan veranderen
opala schreef:TNT schreef:ik ken dus ook iemand die het zelf doet en die blijft maar vijlen op het paard, het heeft bijna geen hoef meer over en iedereen zegt er wat van en zij gaat vrolijk door, af en toe komt haar "smid" en die haalt er dan ook nog wat vanaf (vloeitje dun) en dan gaaat zij weer aan de slag. Op stal worden we allemaal gek ervan en ze luistert maar niet
Maar ... het gaat erom hoe het paard gaat en staat. Wanneer paarden laag op de verzenen staan, hoeft dat niet meteen te betekenen dat dat fout is.
smit_ilse schreef:TNT: laat haar dit verhaal anders lezen. wie weet brengt het er op een ander idee!
smit_ilse schreef:TNT: laat haar dit verhaal anders lezen. wie weet brengt het er op een ander idee!