Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leo_American schreef:Kan je de DA die hem toen gekeurd heeft niet opbellen? Was het jouw paard nog niet toen hij gekeurd is in september? Want als hij wel van jou was toen is er als het goed is een soort van rapport gemaakt en zouden ze dit bij de DA nog wel moeten hebben liggen

Stado schreef:Ik "breek" even in je topic in. Jullie rijden allemaal dus nog wel?
Mijn pony heeft redelijk ernstige spat, 1,5 jaar geleden is dat gediagnosticeerd en ik kreeg als advies mee dat ik niet meer mocht rijden in de bak, alleen stapritjes buiten en wanneer hij hier niet goed op reageerde: alleen onbelast werken. Nu is hij na kleine stapritjes de volgende dag altijd heel erg stijf, vandaar dat ik al zeker 1 jaar niet meer rij en alleen nog wandel. Maar ik heb het idee dat het nu ook alleen maar erger wordt.
Morgen komt de dierenarts om een nieuw plan van aanpak te maken. Want als ik jullie verhalen lees moet het anders kunnen...
) En er aan de hand mee te stappen om de vergroeiing van de spat te bevorderen.
en is de gewrichtsspleet al een klein beetje aan het dichtgroeien. We mogen hem nu een beetje aan het werk gaan zetten aan de logeerlijn en lekker wandelen met hem. In december worden er weer foto's gemaakt om te kijken hoe ver het proces is gewoon om de boel in te gaten te houden. En hopelijk kunnen hem dan volgende zomer gaan beleren onder het zadel.