Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Deniies schreef:de prijzen verschillen tussen de 800 en de 1500! dus hier kan een slotje op!
Deniies schreef:de prijzen verschillen tussen de 800 en de 1500! dus hier kan een slotje op!

Pipo schreef:In Belgie zit een kliniek waar je kan laten opereren. Die man doet het als dagelijkse kost en is heel goed. Kosten voor 2 benen zo rond de 1300 euro.
Ik heb een merrie laten opereren bij een dichtbijzijnde kliniek aan beide spronggewrichten, zaten 2 hele kleine fragmentjes in..........1700 euro en paard uiteindelijk ongeschikt voor de sport na de operatie![]()
Afgelopen jaar mijn 4 jarige ruin in Hattem laten opereren voor een klein chipje in de kogel, kosten 550 euro.............en alles zeer netjes afgehandeld.
Sommige klinieken zijn gewoon beter in dit werk. Ga echt kijken wie goed dit soort dingen kan doen, want het kan je een hoop ellende kosten.
Tom Maring in Belgie staat zeer goed aangeschreven en ik vind van Selm in Hattem zeer goed voor dit soort dingen.